کد خبر : 1935790 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 14.4K بازدید | 14 دیدگاه

پاسخ به ادعای جنجالی بیگ سَم

شعار سیتیزن‌ها علیه آلاردایس: فردا صبح اخراجی!

هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.

شعار سیتیزن‌ها علیه آلاردایس: فردا صبح اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه‌اش میزبان لیدز بود. تیمی که سم آلاردایس را دو روز پیش از این مسابقه به‌عنوان سرمربی جدید منصوب کرد.

آلاردایس در اولین نشست خبری خود بعد از به‌دست‌گرفتن سکان هدایت لیدز، ادعایی جالب مطرح کرد و گفت خودش را از نظر سطح فنی در حد پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و میکل آرتتا می‌داند و در مربی‌گری از آن‌ها چیزی کم ندارد.

1872022

این صحبت‌های آلاردایس جنجالی شد و شاید به همین علت بود که هواداران سیتی وقتی تیم‌شان لیدز را در ورزشگاه اتحاد شکست داد، از این فرصت برای تمسخر آلاردایس استفاده کردند و علیه او شعار دادند.

گزارش‌های خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اتحاد نشان می‌دهد هواداران منچسترسیتی بارها علیه سرمربی لیدز شعار داده و خطاب به او گفتند: «فردا صبح اخراجی!»

اما کارشناسان انگلیسی با این نظر هواداران سیتی موافق نیستند و می‌گویند شکست مقابل تیمی مثل منچسترسیتی که شانس اول قهرمانی این فصل است، آن هم تنها چند روز بعد از انتخاب‌شدن به‌عنوان سرمربی لیدز، نمی‌تواند به‌عنوان شکستی تلخ و غیرمنتظره در کارنامه بیگ سم به حساب بیاید.

1872023

شکی نیست مدیران لیدز انتظار نداشتند که آلاردایس تنها با چند جلسه تمرین بتواند تیم بحران‌زده‌شان که حتی ممکن است به‌زودی در منطقه خطر سقوط قرار بگیرد را، به سطحی برساند که بتواند منچسترسیتی را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها