کد خبر : 1935724 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 18:13 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

روز درخشان گوندوگان: دو گل کپی برابر اصل (عکس)

ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در سی دقیقه اول دیدار تیمش با لیدز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با درخشش او شروعی طوفانی داشته باشد.

روز درخشان گوندوگان: دو گل کپی برابر اصل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از دقایقی پیش در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد در هفته سی و پنجم لیگ برتر به مصاف لیدز رفته است.

سیتی در حالی بازی را شروع کرد که از 33 بازی 79 امتیازی بود و با اختلاف یک امتیاز بالاتر از آرسنال در صدر جدول ایستاده بود. سیتیزن‌ها که یک بازی کمتر از توپچی‌ها انجام داده بودند می‌دانستند که با پیروزی مقابل لیدز چهار هفته مانده به پایان فصل اختلاف‌شان را با شاگردان آرتتا به چهار امتیاز خواهند رساند و به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در حالی که همه انتظار درخشش و گلزنی از ارلینگ هالند داشتند این ستاره کهنه‌کار آلمانی سیتی، ایلکای گوندوگان، بود که شروعی طوفانی داشت و در حالی که بازوبند کاپیتانی بر دست‌هایش دیده می‌شد در همان نیم ساعت اول دو بار در موقعیت‌هایی شبیه به هم دروازه لیدز را گشود.

وقتی که 19 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت دی‌‌بروینه یک حرکت را آغاز کرد و پاس عرضی‌اش را محرز جمع کرد. او با عبور از فیرپو توپ را در اختیار گوندوگان گذاشت. کاپیتان سیتی با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه راست پایین دروازه لیدز فرستاد تا سیتیزن‌ها پیش بیفتند.

1871848
1871849

بعد از گذشت 12 دقیقه در حالی که عقربه ساعت ورزشگاه دقیقه 27 را نشان می‌داد هالند بعد از تصاحب توپ به سمت مرز محوطه جریمه حرکت کرد تا چند بازیکن لیدز به سمت او حرکت کنند. ستاره نروژی در میان چند بازیکن حریف موفق شد توپ را به محرز برساند. این ستاره الجزایری که در محوطه جریمه شلوغ لیدز گزینه چندانی در مقابل نداشت بار دیگر مثل گل او توپ را در نزدیکی مرز محوطه جریمه در اختیار گوندوگان قرار دارد تا کاپیتان با یک شوت کم‌ارتفاع دیگر این بار توپ را به گوشه چپ دروازه لیدز بفرستد.

1871850
1871851

دیدگاه‌ها