کد خبر : 1935266 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 19:19 | 49.4K بازدید | 107 دیدگاه

گوتی:

بارسا با مسی یا بدون مسی فاتح CL نمی‌شود!

گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.

بارسا با مسی یا بدون مسی فاتح CL نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به پایان رسیدن ماجراجویی لیونل مسی در پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد و بازگشت به بارسلونا یکی از گزینه‌های محتمل به حساب می‌آید گوتی، اسطوره رئال مادرید، پیشنهادی طعنه‌آمیز به ستاره آرژانتینی ارائه داد که بدون شک هواداران بارسا را خشمگین خواهد کرد.

البته طعنه و کنایه بین ستاره‌های فعلی و سابق بارسا و رئال مادرید با توجه به رقابت سنتی و سرسختانه این دو باشگاه در اسپانیا سابقه‌ای طولانی دارد. گوتی به عنوان یکی از ستاره‌های سابق لوس بلانکوس مسلما دوست ندارد با بازگشت لئو مسی به بارسا شاهد قدرت گرفتن این باشگاه باشد.

1870952

اگر بارسلونا بتواند درخواست‌های لالیگا برای حل و فصل مسائل مالی را پاسخ بدهد بازگشت مسی به تیم سابقش چندان دور از انتظار نخواهد بود. اما گوتی می‌گوید بارسلونا در حال حاضر در دوران فترت به سر می‌برد و بازگشت به این تیم برای مسی ریسکی بزرگ خواهد بود. این صحبت‌های گوتی در حالی مطرح می‌شود که بارسا در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

گوتی که به برنامه ال‌چیرینگیتو صحبت می‌کرد گفت: "من اگر به جای مسی بودم به بارسا برنمی‌گشتم. او تا همینجا با بارسا به هر چیزی که می‌خواسته رسیده. در شرایط فعلی بازگشت برای مسی چالش بسیار دشواری خواهد بود. این بارسا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد."

1870953

گفته می‌شود مسی که در دو فصل حضور در پاری سن ژرمن نتوانست یک بار دیگر قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند مایل است برای پنجمین بار این جام را در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها