کد خبر : 1935074 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 20:05 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

اولین نشست خبری سرمربی جدید لیدز

آلردایس: به اندازه پپ و کلوپ و آرتتا خوبم!

سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد، امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.

آلردایس: به اندازه پپ و کلوپ و آرتتا خوبم!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که لیدز تنها چهار بازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر فاصله دارد، مدیران باشگاه برای نجات تیم‌شان از سقوط ژاوی گراسیا را اخراج کرده و سم آلردایس را با ماموریت حفظ لیدز در لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید منصوب کردند.

آلردایس روز شنبه در اولین بازی خود به عنوان سرمربی لیدز باید با این تیم به مصاف منچسترسیتی برود. این مربی کارکشته امشب برای اولین بار در کسوت جدیدش در نشست خبری پیش از دیدار لیدز با سیتی شرکت کرد.

این مربی 68ساله نزدیک به دو سال بود که تیم نداشت و بازگشت او با هدایت لیدز مورد توجه قرار گرفته است. او هدایت تیمی را به عهده گرفته که در رتبه هفدهم لیگ برتر قرار دارد و تنها به لطف تفاضل گل در منطقه سقوط قرار نگرفته است. ژاوی گراسیا پیش از اخراج شدن در پنج بازی پیاپی حتی یک برد به دست نیاورده بود.

1870531

آلردایس که سابقه هدایت تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه دارد در نشست خبری پیش از دیدار با منچسترسیتی مدعی ظاهر شد و گفت خود را به اندازه گواردیولا، کلوپ و آرتتا خوب می‌داند.

من به اندازه پپ، کلوپ و آرتتا خوبم
درست است که 68 سال سن دارم و پیر و قدیمی به نظر می‌رسم، اما در فوتبال هیچکس بهتر از من نیست. نه پپ، نه کلوپ و نه آرتتا. آنها حداکثر با من هم‌سطح هستند. هر کس کار خودش را می‌کند و من هم سرم به کار خودم خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم از نظر دانش مربی‌گری بهتر از آنها هستم، ولی حداقل به اندازه آنها خوبم.

خیلی‌ها گفتند احمق هستی که مربی لیدز می‌شوی
خیلی‌ها به من گفتند حتما دیوانه‌ای که هدایت تیمی را به عهده می‌گیری که با خطر سقوط مواجه است. وقتی لیدز تماس گرفت شوکه شدم چرا که در این برهه از فصل خیلی عجیب است که مربی عوض شود. ولی امسال شاهد عوض شدن مربی‌های زیادی بودیم و فکر کنم بیشترین تعداد اخراج‌ها در تاریخ لیگ برتر را داشتیم.

1870532

می‌خواستم به بازی با منچسترسیتی برسم
ولی وقتی تماس گرفتند، یکی-دو دقیقه طول کشید تا بله بگویم. به خاطر شرایطی که باشگاه دارد، باید خیلی سریع جواب را می‌دادم تا معطل نشوند. خودم هم می‌خواستم سریع بالای سر تیم باشم تا حداقل برای بازی با منچسترسیتی آماده بشوم.

حفظ لیدز در لیگ برتر مسئولیت بزرگی است
تلاش برای حفظ این باشگاه در لیگ برتر مسئولیت بزرگی است. ولی دوست داشتم این مسئولیت را بپذیرم، چون باشگاه لیدز و هویتش را می‌شناسم و برایش احترام قائلم.

دیدگاه‌ها