کد خبر : 1934898 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 22:49 | 233M بازدید | 0 دیدگاه

از تست دوپينگ تا جايزه ٧٠ ميليونى براى قهرمان؛

جام جايزه بزرگ پرش با اسب به ميزبانى تهران

فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات بين المللى FEI CHALLENGE و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از 13 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز خبر داد.

جام جايزه بزرگ پرش با اسب به ميزبانى تهران

به گزارش "ورزش سه"، فدراسيون سواركارى با اعلام خبر برگزاری مسابقات سوارکاری در رشته پرش با اسب"FEI CHALLENGE" استقبال سوارکاران ايرانى برای حضور در این رویداد بين المللى را قابل توجه توصیف کرد.

دهدشتى، دبير فدراسيون سواركارى، در توضيح اين رويداد عنوان كرد: بیش از  80 سوارکار برای مسابقات جهانی FEI CHALLENGE اعلام آمادگی کرده‌اند که همگی از سوارکاران بسیار خوب و باتجربه کشورمان هستند و از فردا، سیزدهم اردیبهشت ماه، به مدت سه روز تحت عنوان جام متالوکس در باشگاه سوارکاری ابرش به رقابت می‌پردازند.
وى در ادامه با بیان اینکه حداقل سن سوارکاران برای شرکت در این مسابقه 14 سال و حداقل سن اسب 6 سال خواهد بود، افزود: این مسابقه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و رده B بزرگسالان پیگیری و به قهرمان رده ١٤٠ مبلغ ۷۰ میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

دهدشتی ضمن آرزوی سلامتی برای سوارکاران و اسب‌ها در این مسابقات، با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: از اسب‌های شرکت کننده بدون اطلاع قبلی در مسابقات مورد نمونه‌گیری دوپینگ قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه سوارکاران می‌بایست گواهی سلامت اسب صادره از شبکه دامپزشکی محل باشگاه خود را به همرا داشته باشند.

سارا توکلی، مسئول برگزاری، سینا قدیری و حسین شیرافکن، مدیران اجرایی رویداد، مونا هداوند خانی به عنوان سرداور، حامد علی محمدی به عنوان سرکلانتر و الکساندر از الجزایر و بهمن محمدزاده به عنوان طراحان مسیر و حسین شفیعی به عنوان ناظر فنی، در این دوره از رقابت‌ها فعال هستند.