کد خبر : 1934613 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 16:58 | 33.8K بازدید | 21 دیدگاه

باشگاه توان مالی این کار را ندارد

وعده بازگشت مسی پوچ و توخالی است

خائومه یوپیس معتقد است مدیران باشگاه در مورد بازگشت لیونل مسی دروغ می‌گویند.

وعده بازگشت مسی پوچ و توخالی است

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لیونل مسی با پی اس جی کمتر از سه ماه دیگر باقی مانده و به نظر نمی‌رسد او تمایلی برای ماندن در این باشگاه داشته باشد. اخیرا اکیپ ادعا کرد که پی اس جی هم دیگر تمایلی برای حفظ مسی ندارد و بعید است دو طرف به همکاری باهم ادامه دهند. گفت‌وگوها بین بارسا و مسی نیز رسما تایید شده تا شایعات بازگشت او به باشگاه کاتالان قوت بگیرد.

1857498

بارسا امیدوار بود که لالیگا برای متعادل کردن وضعیت حسابرسی این باشگاه با آنها همکاری کند، خصوصا که آنها نیاز به کاهش نزدیک به 200 میلیون یورو از هزینه‌هایشان داشتند و حتی بعضی مدعی شده بودند که این مبلغ تا 350 میلیون یورو هم می‌رسد. بارسا مهلتی سه ساله خواسته بود ولی با مخالفت لالیگا روبه‌رو شد با این حال مدیران باشگاه اطمینان دارند که قادر به برداشتن موانع در راه بازگشت مسی هستند.
1804610

خائومه یوپیس که دکترای اقتصاد دارد و از اعضای باشگاه بارسلوناست، عقیده ای دیگر دارد و به مارکا گفت که مدیران بارسا به هواداران وعده پوچ می دهند: «این هم یک وعده توخالی دیگر است. مسی به بارسا برنمی‌گردد چون باشگاه توان مالی برای این کار را ندارد. به هواداران وعده دروغین می‌دهند تا با منحرف کردن اذهان، روی مشکلات بزرگتر باشگاه سرپوش بگذرند. باشگاهی که توان حفظ تلویزیون رسمی خود را ندارد و به زودی تعطیل خواهد شد، چطور می‌خواهد مسی را برگرداند؟»

دیدگاه‌ها