کد خبر : 1934395 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 19:55 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

طارمی دوباره برگشت (عکس)

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بوآویشتا است.

طارمی دوباره برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل بوآویشتا رده دوازدهمی قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که چهار روز قبل در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال حضور تعویضی مقابل فامالیکائو داشت و در جریان پیروزی دو بر یک تیمش به میدان رفت، در دیدار امشب برابر بوآویشتا دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی پورتو بازگشته و در خط حمله کنار اوانیلسون بازی می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو که در ۲۸ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده، در دو حضور ثابت خود طی دو بازی اخیرش در این رقابت‌ها توانست مقابل بنفیکا و پاسوس د فریرا گلزنی کند و امیدوار است امشب هم همین روند را برای سومین مسابقه پیاپی ادامه دهد و برابر بوآویشتا بدرخشد.

تیم فوتبال پورتو که در حال حاضر ۷۰ امتیازی است، با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به براگا رده دومی در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و می‌خواهد با برتری مقابل بوآویشتا دوباره به رتبه دوم برگردد و پشت سر تیم صدرنشین بنفیکا بایستد.

1869305

دیدگاه‌ها