کد خبر : 1934356 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 18:40 | 76.9K بازدید | 15 دیدگاه

کارلتو تکان نمی‌خورد

رؤیای رئال مادرید برای زیدان تمام شد

مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.

رؤیای رئال مادرید برای زیدان تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل 21-2020 بود که زین‌الدین زیدان پس از یک سال بدون جام با رئال مادرید استعفا کرد. او متنی در اختیار نشریه آاس قرار دارد و در آن ضمن حمله به مدیران رئال گفت که در باشگاه به او اعتماد نداشتند و شایعات برکناری او که از ماه فوریه به گوش می‌رسید، با آگاهی و هماهنگی باشگاه بود.

1867959

بیش از 670 روز از استعفای زیدان گذشته، ولی هنوز مشخص نیست که او هدایت چه تیمی را برعهده خواهد گرفت. زیدان در بهار 2018 نیز از هدایت رئال کنار رفته بود، اما دوری او از نیمکت یک سال نیز طول نکشید. نتایج بد رئال باعث شد مدیران باشگاه یک بار دیگر به سراغ زیزو بروند و او نیز بازگشت را قبول کرد. زیدان توانست در فصل 20-2019 رئال مادرید را قهرمان لالیگا کند و سپس این تیم را به قهرمانی سوپرجام اسپانیا رساند.

گفته می‌شد زیزو منتظر پایان جام جهانی و جانشینی دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه است، اما در نهایت دشان قراردادش را تمدید کرد تا زیدان همچنان بدون تیم بماند. برای آینده زیدان در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها روی نیمکت رئال، یوونتوس و پی اس جی است.

1869170

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که زیدان شانسی برای بازگشت به نیمکت رئال ندارد چرا که رابطه کارلو آنچلوتی با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) در بهترین شکل خود است و پرز تمام برنامه‌های فصل بعد باشگاه را با کارلتو هماهنگ کرده است. رابطه مربی ایتالیایی با رئیس هرگز به این خوبی نبوده و او بارها در واکنش به شایعات حضورش روی نیمکت برزیل گفته است که تنها راه جدایی او از رئال، اخراجش توسط مدیران باشگاه است. اتفاقی که رخ نخواهد داد و آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال است.

دیدگاه‌ها