کد خبر : 1934175 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 23:54 | 27.5K بازدید | 7 دیدگاه

این سوپرگل در لیگ جزیره به سرقت رفت!

گل چهارم نیوکسل در برابر اورتون احتمالا دربردارنده بهترین حرکت انفرادی در طول این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره بود.

این سوپرگل در لیگ جزیره به سرقت رفت!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نیوکسل پنج‌شنبه گذشته با برتری چهار بر یک برابر اورتون در گودیسون پارک، گام بلندی در تثبیت جایگاه خود برای کسب سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ برداشت.

اما این پیروزی در شرایطی به دست آمد که الکساندر ایساک، ستاره گران‌قیمت سوئدی تیم نیوکسل، روی گل چهارم سفیدپوشان یکی از بهترین حرکات تکنیکی فصل را انجام داد تا یاکوب مورفی در دهانه دروازه چاره‌ای جز باز کردن دروازه خالی پیش روی خود نداشته باشد.

1868794
حرکت ایساک از این نقطه زمین اورتون آغاز شد.
1868796
ستاره سوئدی در ادامه بازیکنان اورتون را در این نقطه از زمین مشغول خود کرد.

ایساک که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، تنها هفت دقیقه بعد از حضور در زمین، با یک حرکت انفرادی شگفت‌انگیز، طی نزدیک به ده ثانیه در اختیار داشتن توپ، چهار بازیکن اورتون (بعضی از آنها بیش از یک بار) را دریبل زد و در نهایت با عبور دادن توپ از کنار دستان پیکفورد چسبیده به خط عرضی زمین، مورفی را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کرد تا اختلاف دو تیم به سه گل برسد.

هرچند این گل به نام مورفی ثبت شد اما بر کسی پوشیده نیست که تمام اعتبار این گل تماشایی برای الکساندر ایساک 23 ساله خواهد بود. مهاجمی که بسیاری امیدوارند خیلی زود شاهد حضورش در باشگاه‌های بزرگتر هم باشند.

1868795
ایساک در ادامه به طرزی شگفت‌انگیز هر چهار بازیکن مقابلش را از پیش رو برداشت تا در نهایت با یک پاس گل دقیق، زمینه‌ساز چهارمین گل تیمش باشد.
1868798
نکته اینکه تمام بازیکنان نیوکسل پس از این گل تماشایی دور ایساک جمع شدند تا یازدهمین تاثیرگذاری‌اش در گل‌های نیوکسل در شانزدهمین حضور او در لیگ جزیره را جشن بگیرند.
ویدئو: 299006

دیدگاه‌ها