کد خبر : 1934133 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 20:39 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

دیاز: مصدومیت ترسناکی بود، خدایا شکرت که برگشتم

لوئیس دیاز، ستاره لیورپول، تصاویری دیده نشده از دوران مصدومیت خود منتشر کرد که نشان می‌دهد او با شرایط بسیار دشواری مواجه بوده است.

دیاز: مصدومیت ترسناکی بود، خدایا شکرت که برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، بعد از نزدیک به شش ماه غیبت به دلیل مصدومیت چند روزی است که به ترکیب لیورپول بازگشته و بار دیگر برای این تیم به میدان می‌رود.

دیاز در مدت زمان کوتاهی دو مصدومیت جدی از ناحیه زانو پیدا کرد و در نهایت چاره‌ای جز سپردن زانویش به جراحان نداشت. دوری او از میادین شش ماه طول کشید و دیاز از میانه آوریل به میدان برگشت. این شش ماه برای او و باشگاه دشوار گذشت، به خصوص به این خاطر که در ماه دسامبر به نظر می‌رسید دیاز به بازگشت نزدیک شده، اما یک حادثه در تمرین باعث شد برگشت او چند ماه دیگر به تعویق بیفتد.

دیاز در سه بازی اخیر لیورپول به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و لیورپول با اینکه با او محتاط رفتار می‌کند، اما این ستاره کلمبیایی در بازی اخیر مقابل وستهم نیم ساعت در زمین حضور داشت تا به بازگشت کامل نزدیک‌تر شود.

1868627

اما آنچه امروز هواداران لیورپول را تحت تاثیر قرار داد تصاویری بود که این ستاره کلمبیایی از دوران بهبود خود منتشر کرد. تصاویری که نشان می‌دهد شرایط او در ابتدای مصدومیت چقدر دشوار بوده و این کلمبیایی برای بازگشت چه تلاش طاقت‌فرسایی انجام داده است.

دیاز با انتشار این تصاویر در حساب توییتری‌اش نوشت: "سفر طولانی و دشواری بود. 190 روز. با لحظاتی بسیار دشوار. من از زانو مصدوم شدم و در این مدت معالجات زیادی را پشت سر گذاشتم و خیلی تلاش کردم. امروز خدا را شکر می‌کنم که به زمین برگشته‌ام و از همه کسانی که کنارم بودند ممنونم. دوباره فوتبال بازی کردن چقدر لذت‌بخش است. خدایا شکرت".

1868628

دیدگاه‌ها