کد خبر : 1934095 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 17:30 | 30.7K بازدید | 8 دیدگاه

گری نویل: این 4 نفر باعث شکست آرسنال شدند

گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.

گری نویل: این 4 نفر باعث شکست آرسنال شدند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال صعود نامنتظره‌ای به صدر جدول لیگ برتر داشت اما آن شور و انرژی که این تیم را صدرنشین کرد، در هفته‌های اخیر کمرنگ شده و به این ترتیب اجازه دادند مسیر برای حضور منچسترسیتی در بالای جدول باز شود. 
شاگردان میکل آرتتا در ماه فوریه برتری 2 گله مقابل لیورپول را از دست دادند تا بعد از 7 برد متوالی، امتیاز از دست بدهند.
2 تساوی پیاپی برابر تیم‌های وستهم و ساوتهمپتون که در خطر سقوط هستند، وضع را بدتر کرد و چهارشنبه گذشته هم برابر سیتی باختند تا راه برای مردان پپ گواردیولا باز شود تا صدر جدول را پس بگیرند.

1868512

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس که اکنون به عنوان مفسر ورزشی کار می‌کند، گفت: «به مارتین اودگارد نگاه می‌کنم، یک حرفه‌ای فوق‌العاده است. الکساندر زینچنکو، یک حرفه‌ای عالی است. اما وقتی به پرفشارترین لحظات در بزرگ‌ترین مسابقات می‌رسیم، آیا آنها قابلیت رهبری تیم را دارند؟ بازیکنان باسابقه آرسنال، پارتی، زینچنکو، اودگارد، در سخت‌ترین لحظات که بازیکنان جوان مثل ساکا و مارتینلی به راهنمایی احتیاج دارند، یا وقتی لازم است یکی به ژسوس بگوید این قدر دور زمین ندو و فقط جلو بایست و در نحوه بازیت نظم داشته باش، آنها این اثر را روی هم‌تیمی‌هایشان ندارند. در حقیقت، آنها خودشان در مشکلاتی که در مسابقات دارند، نقش دارند. ژاکا در آنفیلد (اشاره به حادثه‌‎ای که با الکساندر آرنولد داشت)، عملکرد پارتی در چند مسابقه اخیر، اشتباه منجر به گل زینچنکو برابر لیورپول و شاید وستهم را در نظر بگیرید. اودگارد هم جلوی منچسترسیتی سخت‌ترین بازیش را انجام داد.»

نویل تاکید کرد: «این چهار بازیکنی که لیدر تیم هستند، نتوانستند در لحظاتی که بازیکنان جوان نیاز دارند، تیم را جمع کنند و آنها را آرام نگه دارند. این مسئله در چند هفته اخیر برای من واضح بوده... رهبری تیم می‌تواند از درون زمین باشد یا از بیرون آن، ولی وقتی بازی علیه تیم تو است، یک نفر باید دخالت کند.»

دیدگاه‌ها