کد خبر : 1934016 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 12:10 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: هشدار گواردیولا

تبدیل شدن سیتی به شانس اصلی قهرمانی با پیروزی مقابل آرسنال و همچنین آینده هری کین و مائوریسیو پوچتینو سوژه‌هایی هستند که روزنامه‌های انگلیسی آن را روی جلد برده‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: هشدار گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با پیروزی مقابل آرسنال، عملا تکلیف کورس قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کرد و باید این تیم را قهرمان این فصل لیگ برتر بدانیم؛ مگر اینکه تیم گواردیولا در هفته‌های باقی مانده دچار لغزش‌های بزرگی بشود و این هشداری است که سرمربی اسپانیایی به شاگردانش داده است و از آنها خواسته از همین حالا قهرمانی شان را قطعی ندانند.

و از سوی دیگر، آینده چهره‌هایی مانند هری کین، کاپیتان تاتنهام، و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، هم مورد توجه قرار گرفته است.

1868386

"حالا کار را تمام کنید" تیتر اصلی نشریه دیلی اکسپرس است که به درخواست پپ گواردیولا از شاگردانش اختصاص دارد. این مربی اسپانیایی به بازیکنانش هشدار داده که بعد از پیروزی بر آرسنال، کار را تمام شده نبینند و تا پایان فصل با جدیت به کار ادامه بدهند.

1868384

میرر اسپورت هم هشدار پپ خطاب به شاگردانش را روی جلد برده است. سیتی این هفته باید در خانه فولام به میدان برود؛ تیمی که این فصل زیر نظر مارکو سیلوا دور انتظار ظاهر شده و می‌تواند برای تیم گواردیولا دردسرساز شود.

1868387

ضمیمه ورزشی نشریه تایمز عکسی از مائوریسیو پوچتینو را روی جلد برده و از حضور قریب الوقوع او روی نیمکت چلسی خبر داده است. این نشریه در گزارشی ادعا کرده که حضور در پاری سن ژرمن و کار با ستاره‌هایی مانند امباپه و نیمار، این مربی آرژانتینی را برای کار در چلسی آماده کرده است.

1868385

در دیدار پنج شنبه شب تاتنهام-منچستریونایتد، هواداران یونایتد با تشویق هری کین از او خواستند تا در این تابستان راهی این باشگاه شود. کاپیتان تیم ملی انگلیس هم با تایید اینکه این شعارها را شنیده، اعلام کرد که در حال حاضر روی بازی‌های تاتنهام تمرکز دارد اما این به معنای این نیست که احتمال جدایی او از این باشگاه در تابستان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها