کد خبر : 1933989 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 10:52 | 20K بازدید | 10 دیدگاه

جدایی در تابستان 2024:

تکلیف شاه‌ ماهی بازار تابستانی امسال مشخص شد

هری کین مایل است فصل آینده در تاتنهام مانده و قراردادش را با این باشگاه به پایان برساند.

تکلیف شاه‌ ماهی بازار تابستانی امسال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج تاتنهام در این فصل باعث شده آنها شانس چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشند و این یعنی خالی بودن جای ستاره‌های این تیم در مهم ترین تورنمنت باشگاهی. به همین دلیل دوباره اخبار و شایعاتی در مورد احتمال جدایی بازیکنان بزرگ تاتنهام در فصل تابستان پیش رو مطرح شده و مطابق انتظار نام هری کین در این مورد در صدر اخبار قرار دارد.

قرارداد فعلی هری کین، ستاره انگلیسی و گلزن اسپرز در تابستان سال 2024 به اتمام می‌رسد و در حقیقت فقط یک سال از توافق او با تاتنهام آن باقی مانده است. با توجه به ابراز علاقه شدید باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ، در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی ستاره انگلیسی در پایان فصل و انتقال این بازیکن به یک باشگاه بزرگ و متمول در فصل بعد شنیده است.

اما نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هری  کین آماده است در فصل آخر قرارداد خود با اسپرز نیز پایبند بوده و در تابستان سال 2024 و به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کند.

هری کین در حال حاضر رقم 200 هزار پوند در هفته از تاتنهام دریافت می‌کند و باشگاه منچستریونایتد قصد دارد 100 هزار پوند به این رقم اضافه کند. همچنین اگر هری کین یک سال دیگر صبر کرده و به صورت بازیکن آزاد راهی تیم جدیدش شود، پاداش بزرگی برای امضای قرارداد دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب از نظر مالی به شدت سود می‌کند. به جز شیاطین سرخ، بایرن مونیخ و منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به جذب هری کین دارند و به نظر همه مشتریان او باید حداقل یک فصل دیگر صبر کنند.

دیدگاه‌ها