کد خبر : 1933798 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 12:06 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

محکوم به برد برای فینالیست شدن؛

یک نبرد مرگ و زندگی در انتظار معروف و فنرباغچه

فردا و در جدال مرگ و زندگی، تیم فنرباغچه با سعید معروف، پاسور ایرانی خود، در برابر زراعت بانک آنکارا قرار می‌گیرد.

یک نبرد مرگ و زندگی در انتظار معروف و فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از نیمه‌نهایی سوپرلیگ والیبال ترکیه تیم فنرباغچه و زراعت بانک که در دو بازی گذشته یک برد کسب کرده اند برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فنرباغچه که سعید معروف را در اختیار دارد در بازی گذشته با درخشش بازیکن ایرانی‌اش که هفت امتیاز کسب کرد و با پاس‌های دیدنی‌اش موفق به برد زراعت بانک شد تا کار به جدال سرنوشت ساز سوم کشیده شود.

دو تیم در این فصل پنج بار برابر هم قرار گرفته‌اند که فنرباغچه سه بار و زراعت بانک دو بار به برتری رسیده‌اند. در تیم زراعت بانک بازیکنان سرشناسی همچون عثمانی خوان تورینا از ایتالیا، ووتر ترمات و بنی تویینسترا از هلند و مارتین آتاناسف از بلغارستان حضور دارند و از طرف دیگر در تیم فنرباغچه علاوه بر سعید معروف، نیکولا ملیاناچ و پریچ صرب، یاسین لوئاتی از فرانسه و الکساندر فریرا پرتغالی حضور دارند.

هر دو تیم از لحاظ بازیکن خارجی کامل هستند و این نوید یک بازی سنگین را می‌دهد. مسابقه‌ای که برنده را علاوه بر صعود به فینال، راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد کرد و بازنده به دیدار رده‌بندی می‌رود و سهمیه کاپ اروپا خواهد گرفت.

این بازی شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به میزبانی زراعت بانک برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد این تیم برای حمایت بیشتر، بلیت را برای هوادارانش رایگان کرده است. در دیگر بازی نیمه نهایی تیم هالک بانک در سایه درخشش نیمر عبدالعزیز و توماس جاشکه توانست با دو پیروزی متوالی برابر آرکاس اسپور راهی فینال شود.

دیدگاه‌ها