کد خبر : 1923064 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 15:32 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

کمتر از 24 ساعت دیگر؛

تیم ملی با لباس پیکان در مسابقات باشگاهی آسیا!

بعد از ظهر فردا، تیم والیبال زنان پیکان به مصاف نماینده کشور ویتنام خواهد رفت.

تیم ملی با لباس پیکان در مسابقات باشگاهی آسیا!

به گزارش "ورزش سه" کمتر از 24 ساعت تا نخستین دیدار تیم والیبال زنان پیکان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2023 باقی مانده است و شاگردان نیلوفر رشیدی بعدازظهر فردا در یک تقابل حساس، به مصاف نماینده کشور ویتنام خواهند رفت.

پیکانی‌ها که در سوپرلیگ سال گذشته با از پیش برداشتن سریک گنبد در دیدار فینال، موفق به فتح عنوان قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ قهرمانی زنان ایران شدند، به مانند دوره قبلی به عنوان نماینده ایران به مسابقات جام باشگاه‌های زنان اعزام شدند. شاگردان رشیدی در این مسابقات که به میزبانی کشور ویتنام برگزار می‌شود، در گروه اول با نمایندگان کشور میزبان، ژاپن و چین تایپه هم گروه هستند و در نخستین دیدار خود نیز؛ فردا از ساعت 20 به وقت محلی و ساعت 16:15 به وقت ایران، در برابر نماینده کشور میزبان قرار خواهند گرفت.

نکته قابل توجه در خصوص 14 بازیکن اعزامی تیم پیکان این است که بعد از برگزاری اردوی مشترک این تیم و تیم ملی والیبال زنان در تهران، بسیاری از بازیکنان برتر سال گذشته که اغلب در تیم سریک عضو بودند، با تصمیم نیلوفر رشیدی به جمع پیکانی‌ها در اردوی ویتنام اضافه شدند.
همچنین گفتنی است که بعد از جدایی الکساندرا کمپدلی، با حکم محمدرضا داورزنی، نیلوفر رشیدی که در سال گذشته به عنوان دستیار کمپدلی و مربی پیکان مشغول به فعالیت بود. جایگزین مربی ایتالیایی تیم ملی زنان شد و در حال حاضر به طور مشترک تیم‌ پیکان و تیم ملی والیبال زنان را هدایت می‌کند.

با این اوصاف می‌توانیم بگوییم کمتر از 24 ساعت دیگر، تیم منتخب زنان ایران با لباس پیکان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2023 حاضر خواهد شد.

1856522

دیدگاه‌ها