کد خبر : 1923029 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

یکی از عجیب‌ترین بازی‌های لیگ ادنوک لیگ

العین قهرمانی را دودستی تقدیم احمد نور کرد!

العین با تساوی برابر بنی یاس، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ حرفه‌ای امارات از قهرمانی دورتر شد.

العین قهرمانی را دودستی تقدیم احمد نور کرد!

به گزارش ورزش سه، العین پس از پیروزی هفته گذشته خود برابر الشارجه و تساوی شباب الاهلی برابر النصر، به سه امتیازی صدرنشین لیگ حرفه‌ای امارات رسید و شانس خود را برای قهرمانی بالا برد اما تساوی شب گذشته این تیم باز هم آنها را از کسب این عنوان دور کرد.

این تیم شب گذشته در هفته بیست و چهارم ادنوک لیگ برابر بنی یاس قرار گرفت و نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما تنها سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، لابا کوجو، آقای گل لیگ امارات، روی توپ ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کرد.

1856452

العین که انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه داشت، در دقیقه ۶۱ و در شرایطی که دروازه‌بان حریف از دروازه خارج شده بود، توسط سوفیان رحیمی و روی پاس گل آندری یارمولنکو گل دوم را به ثمر رساند تا خود را به کسب سه امتیاز این مسابقه نزدیک کند.

اما این دیدار بر خلاف انتظار پیش رفت و بنی یاس در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد تا نیکولاس خیمنز دروازه خالد عیسی را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند.

البته این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۷ و در شرایطی که هواداران منتظر سوت پایان مسابقه بودند، توپ ارسالی بازیکن بنی یاس از سمت راست به اشتباه توسط احمد بارمان، مدافع العین، وارد دروازه خودی شد تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

1856454

با این نتیجه، العین که با توجه به تساوی ۲-۲ شباب الاهلی برابر الوصل فرصت خوبی برای کاهش اختلاف امتیاز خود با صدرنشین داشت، در این امر ناکام بود تا تنها در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات با سه امتیاز فاصله با صدر جدول در رده دوم باقی بماند و کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

لازم به ذکر است که العین هفته آینده برابر الوصل قرار می‌گیرد و یاران احمد نوراللهی نیز به مصاف بنی یاس خواهند رفت.

1856455
چهره بهت‌زده سرمربی العین، ربروف، بعد از تساوی

دیدگاه‌ها