کد خبر : 1922374 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 12:00 | 17.3K بازدید | 4 دیدگاه

خداحافظی ستاره چلسی با توئیتر

هافبک انگلیسی باشگاه چلسی دلیل حذف حساب کاربری‌اش در توئیتر را تغییر پلتفرم عنوان کرد.

خداحافظی ستاره چلسی با توئیتر

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت، هافبک باشگاه چلسی تصمیم گرفت حساب کاربری خود در توئیتر را پاک کند. این در حالی است که اخیرا صحبت‌هایی در خصوص انتقال او به لیورپول شنیده می‌شود.

هافبک 24 ساله اخیرا مورد انتقاد زیادی قرار گرفته و به همین دلیل رسانه‌های مختلف از خروج او در تابستان پیش رو خبر داده‌اند. او در فصول 21-2020 و 22-2021 به عنوان بازیکن فصل چلسی انتخاب شد اما در این فصل بیشتر یک نیمکت‌نشین بوده و تنها سه گل به ثمر رسانده است.

آبی‌پوشان حال و روز خوبی در فصل جاری ندارند. آن‌ها در حال حاضر در رتبه یازدهم لیگ برتر هستند و این هفته نیز توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

میسون مونت آخرین توئیت خود را این‌گونه نوشت: "طی سال‌های اخیر از ارتباط با شما در توئیتر لذت بردم. متاسفانه پلتفرم در حال تغییر است و تصمیم گرفتم حساب کاربری‌ام را حذف کنم. هنوز می‌توانید در دیگر شبکه‌های اجتماعی با من ارتباط برقرار کنید. مراقب خودتان باشید. میسون."

1854858

حساب کاربری هافبک چلسی تیک آبی داشت و او زمانی تصمیم به حذف آن گرفت که ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر اعلام کرد افرادی که دارای تیک آبی قدیمی هستند، برای حفظ آن باید هزینه‌ای بپردازند. این صحبت منجر به گمانه‌زنی‌های بسیار میان کاربران شد. پدرو پوررو، مدافع تاتنهام نیز پس از اشتباه فردی در دیدار مقابل بورنموث حساب کاربری خود را حذف کرد. کاربران معتقد بودند که این پلتفرم بسیار بد شده است.

با وجود اینکه هنوز دلیل حذف حساب کاربری توسط مونت نامشخص است، اما برخی می‌گویند این می‌تواند دلیل انتقال او به لیورپول باشد. قرمزها اخیرا به جذب رایان گراونبرخ، هافبک بایرن مونیخ ابراز تمایل کرده‌اند اما خبرگزاری‌های انگلیسی می‌گویند مونت یک هدف اصلی در تابستان برای یورگن کلوپ است. نیوکاسل نیز به دنبال جذب هافبک چلسی است اما آن‌ها در حال حاضر تمایلی برای تغییر ساختار دستمزد خود نداشته و ممکن است قید جذب او را بزنند.

چلسی چهارشنبه در دیدار بعدی خود به مصاف برنتفورد خواهد رفت.

1854857

دیدگاه‌ها