کد خبر : 1921953 | 30 فروردين 1402 ساعت 10:10 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش بیلد؛

چالش این چند ستاره بایرن: یا حالا یا شاید هیچ وقت!

چند ستاره افت کرده بایرن امشب مقابل سیتی به دنبال اثبات توانایی‌های خود خواهند بود.

چالش این چند ستاره بایرن: یا حالا یا شاید هیچ وقت!

 به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل پیش از بازی برگشت مقابل منچسترسیتی حرف‌های زیادی برای صحبت با ستاره هایش داشته است چراکه جلسه سه شنبه تیم 32 دقیقه بیشتر از زمان اعلام شده به طول انجامید.

«نشان دهید که هنوز باواریایی هستید، اینکه با وجود نتیجه بازی اول هالند، گواردیولا، کل سیتی را اذیت می‌کنید. حتی اگر در نهایت برای یک معجزه کافی نباشد.»
این‌ها صحبت‌هایی بوده که در جلسه دیروز بایرنی‌ها مطرح شده و ‌انگیزه آن‌ها را در بالاترین سطح ممکن قرار داده است.

جاشوا کیمیچ در فصلی که مانوئل نویر عموما مصدوم بوده، کاپیتان بایرن بود که البته نتوانسته وظیفه رهبری خود را به خوبی ایفا کند. با این حال بازی امشب فرصت فوق العاده ای برای این ستاره آلمانی خواهد بود تا نشان دهد که کاپیتانی برای حال و آینده است.

1854077
جاشوا کیمیچ به دنبال فرار از انتقادات و اینکه ثابت کند شایستگی کاپیتانی بایرن را دارد.

لئون گورتزکا در سال 2023 در وضعیت عجیبی است، او تنها روی یک گل تاثیر داشته در حالی‌که که در نیم فصل اول شش گل و چهار پاس گل داشت. برای او نیز چیزهای زیادی در خطر است. این در حالی است که کنراد لایمر هم یک رقیب جدی در خط میانی برای گورتزکا و کیمیچ در فصل آینده خواهد بود.

1854078
لئون گورتزکا می‌خواهد با عملکردی خوب برابر سیتی طلسم عجیب سال 2023 را بشکند.

توماس مولر در صورت به میدان رفتن به عنوان کاپیتان باید رهبری خط حمله بایرن را هم بر عهده داشته باشد. او درباره این بازی می گوید: "ما با تمام قوا جلو می‌رویم، ما هنوز فرصت داریم"

1854081
توماس مولر علیه یک فرضیه که دوران او در بایرن تمام شده است.

سرژ گنابری امسال کاملاً از فرم خارج شده است (دو گل در 18 بازی رسمی) و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، بایرن باید به طور جدی به فکر فروش در تابستان باشد. لروی سانه در بازی اول خوب بود، اما او باید بیشتر گل بزند چراکه شش بازی است که منتظر گلزنی است!

1854082
سرژ گنابری احتمالا در پستی جدید به دنبال جبران بازی بد دور رفت مقابل سیتی

و در آخر جمال موسیالا که متعلق به آینده بایرن است. این طبیعی است که در 20 سالگی او اخیراً کمی از فرم خارج شده باشد اما ستاره‌های بزرگ در بازی‌هایی مثل امروز متولد می‌شوند.

1854083
جمال موسیالا ث، ستاره جوانی که می‌تواند امشب مهره ای کلیدی برای بایرن باشد.

دیدگاه‌ها