کد خبر : 1921124 | 26 فروردين 1402 ساعت 13:26 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره رئال مادرید از مشتی که زد پشیمان نیست!

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، همچنان از این که با الکس بائنا درگیر شد و با او برخورد فیزیکی داشت پشیمان نیست.

ستاره رئال مادرید از مشتی که زد پشیمان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، والورده پس از بازی رئال مادرید و ویارئال در تونل سانتیاگو برنابئو مقابل اتوبوس تیم حریف منتظر بائنا ماند و سپس با او درگیر شده و مشتی به صورتش زد. 

بائنا پس از این اتفاق تصمیم گرفت که به صورت رسمی شکایتی از او مطرح کند و باشگاه ویارئال هم با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که نیروهای پلیس در حال حاضر مشغول انجام تحقیقاتی در این زمینه هستند. 

با این حال، اتلتیتک مدعی شده که منابع نزدیک به این بازیکن اروگوئه‌ای تاکید دارند که او به هیچ وجه از اقدامی که انجام داده و ممکن است تبعات بسیاری هم برایش داشته باشد پشیمان نیست و همچنان اصرار دارد که بائنا به همسر و فرزندش توهین کرده بود. 

1851253

این در حالی است که این ستاره ویارئال هرگونه توهین به خانواده والورده را به صورت کامل تکذیب می‌کند و می‌گوید هرگز چنین اتفاقی رخ نداده و نسبت دادن چنین مسائلی به او کاملا اشتباه و غیر واقعی است. 

او پیش از این نیز با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده بود که مطرح کردن این مسائل از سوی والورده باعث شده که او و خانواده‌اش مورد آزار و اذیت قرار بگیرند و حتی تهدید به مرگ شوند. 

وکلای رئال مادرید از این بازیکن درخواست کرده‌اند که هیچ اظهارنظری در این زمینه نداشته باشد و کاملا سکوت کند تا زمانی که مشکل حل شود. 

دیدگاه‌ها