کد خبر : 1900205 | 21 فروردين 1402 ساعت 12:32 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

روز دوم برای شاگردان رنگرز رؤیایی نبود

فرنگی ایران در آستانه فتح آسیا با 7 فینالیست

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با داشتن 2 فینالیست دیگر در روز دوم مسابقات آسیایی، شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی تیمی خواهد داشت.

فرنگی ایران در آستانه فتح آسیا با 7 فینالیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش درخشان شاگردان حسن رنگرز در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا که با 4 مدال طلا و یک نقره همراه بود، در روز دوم پیش‌بینی می‌شد که با توجه به حضور نفرات جوان‌تر، تکرار مدال‌های روز اول سخت و دشوار باشد.
در پایان مسابقان مقدماتی 5 وزن دوم که صبح امروز در آستانه قزاقستان برگزار شد، سجاد ایمن‌طلب در وزن 72 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و رضا عباسی در وزن 67 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند. همچنین مهدی محسن‌نژاد نیز تنها حذف‌شده ایران در این رقابت‌ها لقب گرفت.

* در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن ‌ژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

1840786

* در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. عباسی در این دیدار با برنده کشتی میان رازاک بیشیکیف از قرقیزستان و هوسیوتو از چین می‌رود.

1840787

* در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن‌طلب در دیدار پایانی به مصاف ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان می‌رود.

1840788

* در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. مُهمدی در این دیدار به مصاف روهیت داهیا از چین می‌رود.

1840789

* در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یمینگ لی از چین با نتیجه 7 بر 1 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بالی در دیدار فینال با اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

1840790

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها