کد خبر : 1899386 | 17 فروردين 1402 ساعت 13:20 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

حبیبی: دو گل به فجر زدم اما ناراحتم

استقلال ملاثانی در شیراز دست به کار بزرگی زد ‌‌و توانست برابر فجر کام‌بک بزند و برنده بازی باشد.

حبیبی: دو گل به فجر زدم اما ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، هادی حبیبی‌نژاد، زننده دو گل تیم استقلال ملاثانی در دیدار مقابل تیم سابقش فجر، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: «‎مسابقه مقابل فجر بازی پرفشاری بود.
‎عدم تمرکز ابتدایی ما و فشار ابتدایی فجر با گل همراه شد. قطعا بازی مقابل فجر در شیراز با هوادار برای هر تیمی سخت است که شاهد تشویق یک صدای هوادارن فجر از دقیقه یک تا نود بودیم. در ابتدای بازی گل بدی دریافت کردیم، ولی بسیار خوب توانستیم به بازی برگردیم و توپ و میدان را در اختیار خود گرفتیم و حملاتی را بر روی دروازه فجر پی‌ریزی کردیم که با بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشدند، حتی می‌توانستیم بازی را در نیمه اول به تساوی بکشانیم.»

وی افزود: «بین دو نیمه با صحبت‌های آقای فریسات در رختکن به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و فجر را به لاک دفاعی فرو ببریم که پنالتی نصیبمان شد و توانستم گل اول بازی را به ثمر برسانم و در ادامه برای زدن گل دوم تلاش کردیم که در دقیقه ۸۸ با یک ضربه راه دور گل دوم و پیروزی بخش تیم را زدم، تیم ما همیشه مقابل تیم‌های بالای جدول عملکرد بهتری دارد. امروز هر دو تیم موقعیت‌های فراوان گل‌زنی داشتند که ما بهتر عملکرد کردیم و تماشاگران شاهد یک بازی دیدنی بودند.»

1839152

هافبک سابق فجر در خصوص تقابل با این تیم گفت: «اینکه مقابل فجر و تیم سابقم قرار گرفتم حس عجیبی داشتم، واقعا از اینکه گل زدم یک جورایی ناراحت هستم چون خاطرات بسیار خوبی که همراه با قهرمانی لیگ یک شد با فجر و هواداران فارس داشتیم. آرزوی موفقیت برای فجری‌ها در ادامه راه دارم.»

او همچنین گفت: «تیم خیلی خوبی از بازیکنان باکیفیت داریم که متاسفانه با بدقولی مسئولین تمرکز از بچه‌ها گرفته شده. امیدوارم با شرایط بهتری لیگ را به پایان برسانیم و جواب محبت هواداران را بدهیم. بازی خوبی با خیبر پیش‌روی داریم که این تیم هم‌ جزء تیم‌های بالانشین و مدعی صعود به لیگ برتر است که سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و به رتبه‌های بالای جدول صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها