کد خبر : 1899326 | 17 فروردين 1402 ساعت 01:38 | 12.7K بازدید | 18 دیدگاه

تن هاخ: شکست دادن برنتفورد کار هر تیمی نیست

اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد، اعلام کرد به عملکرد شاگردانش برابر برنتفورد افتخار می‌کند.

تن هاخ: شکست دادن برنتفورد کار هر تیمی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شکست مقابل نیوکسل، در بازی معوقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس پیروز شد. این برد با گل مارکوس رشفورد مقابل برنتفورد رقم خورد و تیم تحت هدایت اریک تن هاخ به رتبه چهارم جدول رده‌بندی بازگشت.

تن هاخ در مصاحبه پس از مسابقه از عملکرد گلزن تیمش تمجید کرد. سرمربی هلندی گفت: «یک گل عالی. یک بار دیگر او در اوج است و در فرم بسیار خوبی قرار دارد، بنابراین امیدوارم بتواند تا پایان فصل به این کار ادامه دهد. همچنین تمرکز و این سطح از انرژی را حفظ کند و سپس گل بزند. گل اول بسیار مهم است و سپس بازی آسان‌تر می‌شود، بنابراین شما به گل اول نیاز دارید.»

او همچنین از عملکرد سایر بازیکنان تیمش هم رضایت کامل داشت: «ما فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، به خصوص در نیمه اول. نیمه دوم بیشتر از یک نبرد بود. خوب بازی کردن مقابل تیم بسیار خوب برنتفورد آسان نیست. اشتیاق و میل وجود داشت و ما آن را به پایان خط رساندیم. این به ما انرژی می‌دهد، بنابراین باید آن را حفظ کنیم و به بازی بزرگ روز شنبه مقابل اورتون برویم.»

1839078

تن هاخ در ادامه خوشحالی از کسب پیروزی برابر برنتفورد گفت: «البته، این یک برد بزرگ برای رقابت در لیگ برتر است، به خصوص مقابل برنتفورد. در 16 بازی آن‌ها فقط یک باخت داشته‌اند. بازی برابر برنتفورد و شکست دادن آن‌ها همیشه دشوار است، اما این کار را انجام دادیم، پس امروز به تیمم افتخار می‌کنم.»

داوید دخیا در این بازی کلین شیت داشت اما در جریان بازی بدون اشتباه نبود. تن هاخ درمورد عملکرد این بازیکن همچنین گفت: «وقتی به داوید [دخیا] نیاز دارید، او آنجاست و البته وقتی تمرکزتان را از دست بدهید، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. می‌خواهیم به عنوان یک ماشین بازی کنیم و اشتباه نکنیم. ما یک اشتباه مرتکب شدیم و خوشبختانه بازیکنان حریف سودی نبردند.»

دیدگاه‌ها