کد خبر : 1899306 | 17 فروردين 1402 ساعت 00:31 | 7.2K بازدید | 7 دیدگاه

باز هم درخشش رشفورد:

یونایتد 1-0 برنتفورد: برد اقتصادی در خانه

منچستریونایتد در دیداری دشوار در خانه خود با نتیجه 0-1 از سد برنتفورد گذشت.

یونایتد 1-0 برنتفورد: برد اقتصادی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، برای افزایش شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان، یونایتد نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی با برنتفورد داشت و این هدف با تک گل مارکوس رشفورد در نیمه اول محقق شد. همچنین سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد نیز در این دیدار نیمکت نشین بود و فرصتی برای درخشش در مقابل ستاره منچستریونایتد پیدا نکرد.

در دقایق ابتدایی این بازی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 20 و روی حرکت آنتونی برای منچستریونایتد خلق شد، اما ضربه اسکات مک تومینای از مرکز محوطه دقیق نبود و راهی به دروازه برنتفورد پیدا نکرد.

اما هفت دقیقه بعد یونایتد به گل اول دست پیدا کرد. ارسال آنتونی با اثرگذاری مارسل سابیتزر همراه شد و در نهایت این مارکوس رشفورد بود که موفق شد با ضربه‌ای دقیق دروازه برنتفورد را باز کرده و گل اول را به ثمر برساند.

1839025

در دقیقه 35 و روی شروع مجدد خوب داوید دخیا بود که جیدون سانچو می‌توانست زمینه‌ساز گل دوم یونایتد شود، اما یانسون با حضور به موقع خود جلوی این اتفاق را گرفت. در اواخر نیمه اول این مارکوس راشفورد بود که با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه برنتفورد تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما رایا ضربه او را به خوبی مهار کرد و این فرصت از دست رفت تا در نهایت نیمه اول با همان برتری 0-1 یونایتد به اتمام برسد.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و روی اشتباه عجیب داوید دخیا بود که برنتفورد می‌توانست خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند، اما توپ به بدن تونی برخورد کرد و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 58 این بار مارکوس راشفورد با پاس خوب خود در گوشه محوطه جریمه برنتفورد مارسل سابیتزر را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن را رایا با عکس‌العملی مناسب دور کرد.

1839024

دقایقی بعد این بار شید فرصت داشت گل تساوی برنتفورد را به ثمر برساند، اما داوید دخیا اجازه این کار را به بازیکن حریف نداد. در ادامه این‌بار مارکوس راشفورد با حرکت خوب خود باعث شد فرد در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی اثربخش نبود و در نهایت منچستریونایتد در این دیدار دشوار با یک گل به برتری دست پیدا کرد.

ویدئو: 276895

دیدگاه‌ها