کد خبر : 1898374 | 11 فروردين 1402 ساعت 16:29 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

داریوش، نغمه‌سرای پیروزی هوادار در انزلی

داریوش شجاعیان یکی از بهترین بازیکنان هوادار در نیمه نخست بازی با ملوان بود.

داریوش، نغمه‌سرای پیروزی هوادار در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از بازی‌های جذاب هفته بیست و چهارم، هوادار میهمان ملوان در بندر انزلی بود. شاگردان ساکت الهامی خیلی زود دروازه حریف را با ضربه شروع مجدد باز کردند. محمد چهارمحالی به زیبایی توپ را سانتر کرد و در دهانه دروازه توپ با برخورد به پای مسعود زائر کاظمین، بازیکن ملوان، وارد دروازه میزبان شد.

جالب اینکه گوینده ورزشگاه نیز داریوش شجاعیان را به عنوان زننده گل معرفی کرد در صورتی که توپ در لحظه آخر برخوردی به پای داریوش نداشت. بازیکنان هوادار نیز پس از گل برای شادی به سمت چهارمحالی که با سانترش گل‌سازی کرده بود رفتند.

1837304

اما داریوش شجاعیان که پس از چند هفته در ترکیب ثابت هوادار قرار گرفته بود در نیمه نخست بهترین بازی فصلش را انجام داد. او در میانه زمین میدان‌داری می‌کرد و با پاس‌هایش بازی را برای هوادار می‌چرخاند. شجاعیان بدشانس بود که در نیمه اول شوتش به تیرک دروازه ملوان برخورد کرد.

داریوش شجاعیان در این بازی شصت دقیقه در زمین حضور داشت و علی‌رغم تلاش زیاد و ارائه بازی خوب نتوانست گلی به نام خود ثبت کند اما این یک شروع خوب در سال جدید برای شجاعیان محسوب می‌شود. هوادار در این مسابقه مهم با گل به خودی حریف و سوپرگل حسین صادقی در انزلی پیروز شد و دست پر به تهران برگشت.

1837305

دیدگاه‌ها