کد خبر : 1897555 | 06 فروردين 1402 ساعت 13:02 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

روزبه و احمد نور، موقعیت‌هایی که تغییر می‌کند

رقابت روزبه چشمی و احمد نوراللهی برای حضور در خط هافبک تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا ادامه خواهد داشت.

روزبه و احمد نور، موقعیت‌هایی که تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این دو هافبک باتجربه در عرصه ملی در سال‌های گذشته شرایط متفاوتی را تجربه کرده‌اند. چشمی و نوراللهی به عنوان دو بازیکن با فیزیک مناسب و توانایی‌های فنی بازی در پست هافبک تدافعی همواره رقابت جالبی با هم داشته‌اند و این رقابت حالا نیز ادامه‌دار است.

چشمی مدت زیادی است در پست هافبک تدافعی جا افتاده و دیگر در دفاع وسط به کار گرفته نمی‌شود. او با بازگشت کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی اضافه شد و در جام جهانی هم به میدان رفت و یکی از گل‌های ایران را مقابل ولز به ثمر رساند.

نوراللهی نیز بعد از جام جهانی 2018 آرام آرام جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال پیدا کرد و در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ علاقه این مربی به سبک بازی احمد نور سبب شد تا او تقریبا در همه مسابقات فیکس باشد.

چشمی و نوراللهی حالا در شرایطی در تیم ملی به سرمربیگری امیر قلعه نویی رسیده‌اند که انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارند. این دو بازیکن در بازی دوستانه مقابل روسیه هیچ‌کدام شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکردند و قلعه‌نویی از وجود سعید عزت‌اللهی در پست هافبک وسط استفاده کرد. آنها اما برای رسیدن به ترکیب اصلی ایران به رقابت خود ادامه می‌دهند.

1835642

چشمی و نوراللهی در تمرینات تیم ملی نیز در قالب دو تیم متفاوت با کاورهای غیرهمرنگ تلاش می‌کنند تا نظر قلعه‌نویی را جلب کنند. اگرچه طی دو سال گذشته نوراللهی تعداد بازی‌های ملی بیشتری را برای خود ثبت کرده اما بی‌شک چشمی نیز حالا که در این جایگاه حضور دارد، پا پس نخواهد کشید.

دو ستاره‌ای که یکی محبوب کارلوس کی‌روش بود و یکی موردعلاقه دراگان اسکوچیچ، حالا برای جلب نظر امیر قلعه‌نویی همه کار خواهند کرد. رقابت‌ها بی‌شک تا جام ملت‌های آسیا 2023 نیز ادامه خواهد داشت و باید دید در نهایت کدام‌یک فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی ایران پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها