کد خبر : 1897536 | 06 فروردين 1402 ساعت 11:58 | 24.7K بازدید | 11 دیدگاه

وقتی ستاره سیتی نفس آرسنالی‌ها را گرفت! (عکس)

صحنه برخورد رودری، ستاره سیتی، با مارتین اودگارد در جریان بازی اسپانیا و نروژ باعث نگرانی بسیاری از طرفداران آرسنال شد.

وقتی ستاره سیتی نفس آرسنالی‌ها را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیداری از مرحله انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی نروژ رفت و با سه گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

در حالی که دو تیم تلاش می‌کردند برتری خودشان را به یکدیگر دیکته کنند، رودری و اودگارد روی یک صحنه بر سر تصاحب توپ درگیر شدند و تکلی که این بازیکن اسپانیایی روی پای ستاره نروژ زد باعث شد که بسیاری معتقد باشند این صحنه پنالتی بوده است. 

اما داور بازی نظر دیگری داشت و اعلام کرد که مسابقه باید ادامه پیدا کند و خطایی رخ نداده که او را متقاعد به اعلام ضربه پنالتی کند و این موضوع اعتراض بازیکنان نروژ را به همراه داشت.

1835615

اما این خطا که باعث شد این هافبک برای چند ثانیه از درد به خودش بپیچد باعث نگرانی شدید میکل آرتتا و هواداران آرسنال هم شد، چرا که او در طول این فصل به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و نقش مهمی در صدرنشینی آنها در لیگ برتر ایفا کرده است.

با توجه به رقابت سیتی و آرسنال، این خطا از سوی ستاره موجی از ناراحتی را در بین هواداران توپچی‌ها به همراه داشت و بسیاری از آنها در شبکه‎‌های اجتماعی به شدت از رودری به خاطر خطایی که ممکن بود باعث مصدومیت جدی کاپیتان تیم‌شان شود انتقاد کردند.

دیدگاه‌ها