کد خبر : 1897199 | 03 فروردين 1402 ساعت 23:10 | 64.6K بازدید | 71 دیدگاه

با حضور در ترکیب پرتغال مقابل لیختن اشتاین؛

تاریخ‌سازی رونالدو: یک رکورد تازه به نام فوق‌ستاره

کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.

تاریخ‌سازی رونالدو: یک رکورد تازه به نام فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کوچ کریستیانو رونالدو به فوتبال آسیا و پیوستن این فوق ستاره به النصر عربستان به نظر می‌رسید که شانس این بازیکن برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی پرتغال کاهش یافته است اما روبرتو مارتینز، سرمربی جدید این تیم، از او دعوت کرد.

تیم ملی پرتغال امروز در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف لیختن اشتاین می‌رود. نکته جالب توجه در رابطه با این بازی این است که کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی قرار گرفته و روبرتو مارتینز از ابتدا از این بازیکن استفاده کرده است.

حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی پرتغال مقابل لیختن اشتاین به این معناست که این بازیکن رکورددار بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال شد. فوق‌ستاره پرتغالی امشب صد و نود و هفتمین بازی خود را در ترکیب تیم ملی کشورش انجام می‌دهد و به تنهایی از این حیث رکورددار می‌شود.

رونالدو از بادر المتوا، بازیکن کویتی که او هم 196 بازی ملی به ثبت رسانده بود عبور کرد و به تنهایی صاحب این رکورد شد. همچنین با توجه به اینکه به نظر می‌رسد رونالدو قصد دارد تا پایان رقابت های یورو در ترکیب پرتغال به میدان برود، باید عبور او از 200 بازی ملی را قطعی دانست.

1834865

دیدگاه‌ها