کد خبر : 1895183 | 20 اسفند 1401 ساعت 20:54 | 77.2K بازدید | 82 دیدگاه

یک دژاوو برعکس با نقش‌آفرینی دو گلر ملی؛

پیام، شادی بیرو را به دیوار اتاقش زده بود!

پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق، در ورزشگاه در بهت فرورفته آزادی داد.

پیام، شادی بیرو را به دیوار اتاقش زده بود!

به گزارش"ورزش سه"، یکی از مواردی که لیگ بیست و دوم را بسیار جذاب کرد، بازگشت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند به لیگ ایران و تیم‌های سابقشان بود. این دو گلر ملی‌پوش که از ابتدای لیگ نقش تاثیرگذاری در روند تیمشان ایفا کرده‌اند در اسفندماه کری و رقابت جذابی با هم داشتند.

علیرضا بیرانوند چند روز قبل در مسابقه حذفی با سپاهان، پس از پیروزی چهار بر دو سرخ‌ها درحالی‌که روی ابرها سیر می‌کرد، شادی خاصی را به نمایش گذاشت که از ذهن سپاهانی‌ها و به خصوص پیام نیازمند پاک نشد.

1831111
1831112

سپاهانی‌ها استقبال خوبی از آن بازی که در نقش جهان برگزار شد کرده بودند، اما بسیاری از آنها پس از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند و این موضوع سبب شد تا پایان بازی سکوهای سپاهانی‌ها تقریبا خالی شود. پس از سوت پایان، بیرانوند به سمت سکوهای هواداران پرسپولیس رفت و به سکوهای خالی هواداران سپاهان اشاره کرد و به این شکل با حریف کری خواند و قرمزپوش‌های اصفهان را تهییج کرد.

او به این موضوع اشاره می‌کرد که صدای هواداران سپاهانی را نمی‌شنود، اما آنها در آزادی و جلوی چشم بیرانوند سرود قهرمانی لیگ را سر دادند! بیرو در این باره گفته بود: "یک کُری خواندم و به هواداران پرسپولیس گفتم که استادیوم خالی شد و فقط شما هستید و باید لذت ببرید."

ویدئو: 274898

در حساس‌ترین بازی فصل اما یک دژاوو یا آشناپنداری رخ داد و این بار بازیگران این اتفاق، ورزشگاه و البته تیم برنده تغییر کرده بودند. پیام نیازمند که حیاتی‌ترین کلین‌شیت ۱۴۰۱ خود را به ثبت رسانده بود، سرمست از پیروزی بود اما دیس‌بک دادن به بیرانوند را فراموش نکرد! او با همان سبکو سیاق با جایگاه سپاهانی‌ها به سبک علی بیرو جشن گرفت و دستش را نزدیک گوشش برده بود و به سکوهای پرسپولیسی‌ها اشاره می‌کرد.

این سکانس پایانی بازی‌ها پرسپولیس و سپاهان در ۱۴۰۱ بود. سرخ‌ها ۴ بازی در این سال با هم داشتند که یکی در لیگ ۲۱، یک بازی در حذفی و دو بازی در لیگ امسال بود که دو پیروزی سهم سپاهان، یک تساوی و یک برد نیز سهم قرمزها بوده است‌. رقابت این دو تیم قدیمی فوتبال ایران به طور غیرمستقیم برای فتح قهرمانی ادامه خواهد داشت و بی‌شک از این دست کری‌ها نیز تکرار می‌شود.

1831113
1831116
1831114
1831115

دیدگاه‌ها