کد خبر : 1894336 | 15 اسفند 1401 ساعت 21:09 | 76.9K بازدید | 14 دیدگاه

نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم؛

مطهری: ممکن بود فوتبال ایران امروز تعطیل شود

حمید مطهری می‌گوید اگر شی پرتاب شده به سمت مهرداد عبدی به گردن او می‌خورد، فوتبال ایران امروز تعطیل می‌شد.

مطهری: ممکن بود فوتبال ایران امروز تعطیل شود

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان شرکت کرد و در این خصوص گفت: در رابطه با بازی باید عرض کنم خدمتتان که نیمه اول مسجدسلیمان انتحاری بازی کرد و ما هم یک‌سری اشتباهات داشتیم که این‌ها به من برمی‌گردد. درست است اشتباهات فردی بود اما من مسئول هستم.

وی افزود: در نیمه دوم واقعا یک فوتبال متفاوت از نساجی دیدیم، فوتبال خوب، رو به جلو، در بحث انتقال و مالکیت و در بخش ایستگاهی و... خیلی خوب عمل کردیم و می‌توانستیم برنده هم باشیم. موقعیت‌های خیلی مناسب و خوبی داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم. تحرکات ما خیلی خوب بود و در اشکال هندسی دفاعی حریف خیلی خوب جای‌گیری داشتیم و حمله می‌کردیم.

او در مورد نتیجه گفت: درست است که 2-0 عقب بودیم و برگشتیم اما من از بابت این که نبردیم خیلی ناراحتم. اما آن‌ها قابل احترام هستند و نیمه اول ما را سورپرایز کردند و فوتبال خوبی بازی کردند. به آقای عنایتی و کادرشان تبریک می‌گویم و توقعی که از آن‌ها دارم این است که اگر قرار است تیمشان را حمایت کنند، با شرایط دیگری حمایت کنند. وسیله‌ای که در زمین به سمت مهرداد عبدی من پرتاب کردند، اگر خدایی نکرده به گردن او می‌خورد، این فوتبال تعطیل می‌شد. نمی‌دانم اسمش را چه بگویم و خجالت می‌کشم اسمش را بیاورم.

1829365

مطهری ادامه داد: از مردم مسجدسلیمان این توقع را نداشتم، خیلی خوب است تیمشان را حمایت می‌کنند و ما هم لذت بردیم اما راه و روشش این نیست. همه ما در فوتبال کار می‌کنیم و به خاطر این است که از فوتبال لذت ببریم. فوتبال جنگ نیست.

سرمربی نساجی در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: تایم را که نزدیک دو دقیقه هم بیشتر گرفت در مورد پنالتی هم من صحنه را دیدم، دایوینگ بود. هفته گذشته در بازی استقلال هم اتفاق افتاد اما هواداران استقلال به من فحاشی کردند اما دیدیم کارشناسان تائید کردند. من به گروه داوری تبریک می‌گویم اما اگر قرار به پنالتی است، برخورد توپ به دست مدافع مسجدسلیمان پنالتی بود.

دیدگاه‌ها