کد خبر : 1873573 | 12 اسفند 1401 ساعت 13:15 | 47.5K بازدید | 31 دیدگاه

واقعیت تلخ برای ستاره برزیلی

وینیسیوس را در اسپانیا ناپدید کردند

به نظر می‌رسد در اسپانیا بهتر از هر جایی راه مهار وینیسیوس و قطع ارتباط او با کریم بنزما را می‌دانند.

وینیسیوس را در اسپانیا ناپدید کردند

به گزارش "ورزش سه"، تنها در پنج روز، اتفاقی مشابه برای وینیسیوس در فوتبال اسپانیا رخ داد. ژاوی دیشب همچون دیه‌گو سیمئونه، تاکتیکی یکسان برای مهار ستاره برزیلی رئال اتخاذ کرد و جواب مناسبی هم گرفت. هدف این بود که وینیسیوس در منطقه خودش حبس شود. در دربی مادرید، مولینا بود که مأمور مهار وینی بود و دیشب رونالد آرائوخو این کار را انجام داد. هر دو نیز به خوبی از سوی هم‌تیمی‌هایشان پشتیبانی می‌شدند.

1807817

وینیسیوس هفته قبل در زمین لیورپول با یک دبل تماشایی خوش درخشید ولی در بازگشت به اسپانیا با واقعیتی تلخ روبه‌رو شد. سبک بازی رئال مادرید بسیار  به همکاری وینیسیوس و کریم بنزما وابسته است و تیمی که بتواند ارتباط این دو بازیکن را قطع کند، می‌تواند به نتیجه گرفتن برابر رئال امیدوار باشد.

1807741

ژاوی دیشب آرائوخو را به دفاع راست برد و از فرانکی دی‌یونگ و بوسکتس نیز خواسته بود تا نزدیک به وینی و بنزما کار کنند. این دو هافبک به خوبی توانستند کریم را از وینی دور کنند و ستاره هلندی هم با راه رفتن روی اعصاب وینیسیوس، باعث شد تا او اولین کارت زرد را دریافت کند و پس از آن وینی دیگر نتوانست روی بازی تمرکز 100 درصدی داشته باشد.

1807753

 اگر در دربی مادرید مولینا که یک دفاع راست با خصوصیات تهاجمی بالاست، توسط استفان ساویچ به خوبی حمایت می‌شد، در ال‌کلاسیکو ژاوی از گاوی خواسته بود تا به آرائوخو در مهار وینی کمک کند. روی وینی در بازی شب گذشته پنج بار خطا کردند، در حالی که مجموع خطا روی دیگر بازیکنان رئال هشت تا بود. در دربی این آمار پنج خطا روی وینی و 13 خطا روی دیگر بازیکنان بود. اتلتیکو توانست رئال را متوقف کند و بارسا هم با یک گل برنده شد. رمز موفقیت هر دو نیز مهار وینی و قطع ارتباط او با بنزما بود.

دیدگاه‌ها