کد خبر : 1872897 | 08 اسفند 1401 ساعت 20:31 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

کار کردن با رضا عنایتی لذت‌بخش است

شنانی: ما مقصریم که در منطقه سقوطیم!

حسین شنانی می‌گوید بازیکنان نفت مسجدسلیمان در عدم نتیجه‌گیری این تیم مقصر هستند.

شنانی: ما مقصریم که در منطقه سقوطیم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین شنانی پس از باخت سه بر صفر نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس اظهار داشت: باختیم ولی شروع خیلی خوبی داشتیم. توانستیم در ۱۵-۲۰ دقیقه ابتدایی فشار زیادی به پرسپولیس وارد کنیم؛ این کار در آزادی خیلی سخت است ولی متاسفانه آن پنالتی گل نشد. اگر گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و توانست بازی را ببرد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط این تیم در جدول رده‌بندی گفت: امیدوارم که از تیم حمایت شود. مسئولان استان هنوز هیچ حمایتی نکرده‌اند ولی امیدوارم از این به بعد حمایت شود. ما پنج بازی در خانه داریم و چند بازی هم بیرون از خانه؛ بازی‌های سختی داریم ولی می‌توانیم امتیاز بگیریم. فکر می‌کنم اگر بازی‌های خانگی‌مان را ببریم و تلاش‌مان را دو برابر کنیم می‌توانیم در لیگ بمانیم.

ویدئو: 273725

او درباره حضور رضا عنایتی در نفت بیان کرد: کار کردن با آقا رضا خیلی لذت‌بخش است. ایشان از زمانی که آمد، همه کار کرد و انگیزه ما را دو برابر کرد، اما متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود. در بازی با نفت آبادان خودم در موقعیت صد درصد گل قرار گرفتم، اما از دست دادم و بچه‌های دیگر هم همین‌طور و این بازی هم که پنالتی خراب شد.

شنانی در پایان گفت: آقا رضا مربی خیلی خوب و فنی و کاربلدی است و خیلی به ما کمک کرد، اما مقصر خود بازیکنان هستند و ما باید توپ را گل کنیم. آقا رضا نمی‌تواند به زمین بیاید و گل بزند. اگر تلاش‌مان را دو برابر کنیم می‌توانیم تیم‌مان را نگه داریم.

دیدگاه‌ها