کد خبر : 1872448 | 06 اسفند 1401 ساعت 20:42 | 5.3K بازدید | 6 دیدگاه

آنیلی: در پرونده یووه اجازه ندادند از خودم دفاع کنم

آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق و مستعفی باشگاه یوونتوس، درباره رسوایی مالی این باشگاه که باعث کسر 15 امتیاز از بیانکونری شده صحبت کرد و گفت به او اجازه داده نشده از خودش دفاع کند.

آنیلی: در پرونده یووه اجازه ندادند از خودم دفاع کنم

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ آنیلی برای اولین بار درباره رسوایی مالی باشگاه یوونتوس و شرایطی که باعث استعفای او از ریاست این باشگاه شد صحبت کرد. پلیس ایتالیا در حال حاضر مشغول بازجویی از آنیلی است و او به حکم دادگاه به مدت دو سال حق فعالیت فوتبالی ندارد.

آنیلی که با روزنامه هلندی دی‌تلگراف صحبت می‌کرد، گفت: "من توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا و بعد از تحقیقات دادستانی کشور با محرومیت مواجه شدم. ولی کسی به حرف‌هایم گوش نداد و اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. به این خاطر از ریاست باشگاه یوونتوس استعفا دادم که یک پرونده کیفری علیه من آغاز شده بود که شخص حقیقی‌ام را هدف گرفته بود. بیشتر از این نمی‌توانم درباره جزئیات صحبت کنم چون پرونده همچنان باز است.

1805746

اولین جلسه دادگاه در روز 27 مارس برگزار می‌شود. در آن جلسه دادگاه تصمیم می‌گیرد که پرونده را ببندد یا تحقیقات ادامه پیدا کند. من نمی‌خواهم یوونتوس مدت‌ها به خاطر این پرونده تحت فشار باشد. هیئت مدیره جدیدی که هیچ ارتباطی با اتهام‌ها ندارد بهتر می‌تواند باشگاه را اداره کند. من هم آزاد خواهم بود تا در دادگاه از خودم دفاع کنم".

رسوایی مالی یوونتوس علاوه بر محکومیت چندین نفر از مدیران ارشد باشگاه توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا، باعث کسر 15 امتیاز از این تیم شده است.

1805747

دیدگاه‌ها