کد خبر : 1871317 | 01 اسفند 1401 ساعت 00:55 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

با اهدافی مورد نظرمان فاصله داریم

ترزیچ بعد از رسیدن به بایرن: هنوز کافی نیست!

ترزیچ بعد از پیروزی 4-1 مقابل هرتابرلین و رسیدن به بایرن مونیخ صدرنشین تاکید کرد که تیمش هنوز به اهداف مورد نظر نرسیده است.

ترزیچ بعد از رسیدن به بایرن: هنوز کافی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در یکی از بازی هفته بیست‌ویکم بوندس لیگا با نتیجه چهار بر یک از سد هرتابرلین گذشت تا با 43 امتیاز، کنار بایرن مونیخ صدرنشین قرار بگیرد. ادین ترزیچ بعد از این پیروزی اعلام کرد که تیمش هنوز از آن چه مورد انتظار اوست، فاصله دارد.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که ادن ترزیچ با دورتموند به چنین نتایج خوبی دست پیدا کند.او و تیمش حالا مدعی فتح بوندس لیگا هستند و هواداران هم حسابی از آنها راضی هستند. ترزیچ در پایان بازی با هرتابرلین به‌شدت از سوی هواداران تشویق شد؛ سرمربی دورتموند با تشکر از هوادارانی که او و تیمش را حمایت کردند، چنین نتیجه‌هایی را حق دورتموند و هوادارانش دانست.

او در نشست خبری پس از بازی با هرتابرلین گفت: "بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما کافی نیست چون هنوز با اهداف مورد نظرمان فاصله داریم و به آنها نرسیده‌ایم."

سرمربی دورتموند افزود" می‌خواهیم با جدیت وارد هر بازی شویم، شکل بازی خوبی داشته باشیم و شایسته پیروزی باشیم. اکنون ما کمی از اوضاع رضایت داریم؛ اما فقط تا بازی بعدی."

دیدگاه‌ها