کد خبر : 1871041 | 29 بهمن 1401 ساعت 16:33 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

بازیکنانشان گفتند پیروزی حق هوادار بود؛

گرامی: داور بازی با پرسپولیس یک اشتباه داشت

بازیکن هوادار می گوید در دیدار با پرسپولیس کیفیت تیمشان را به اهالی فوتبال نشان دادند.

گرامی: داور بازی با پرسپولیس یک اشتباه داشت

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی در مورد برد هوادار مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود، استحقاق کسب سه امتیاز را داشتیم. هوادار در این بازی کیفیتش‌ را به همه نشان داد، در این فصل هیچ تیمی مقابل پرسپولیس تا این اندازه خوب نبود.
پانزده دقیقه ابتدایی بازی، نمایش خوبی نداشتیم اما در ادامه توانستیم خوب کار کنیم و به گل برسیم. پس از به ثمر رساندن گل، از برتری خود خوب محافظت کردیم.

او در مورد نتایج چند هفته اخیر هوادار ادامه داد: من فکر می‌کنم در نیم فصل اول در اکثر بازی‌هایی که نتیجه آن را واگذار کردیم، مستحق شکست نبودیم. با شروع نیم فصل دوم و جذب بازیکنان مورد نظر، به ویژه مسعود شجاعی، فوتبال خوبی ارائه دادیم. آقا مسعود خیلی به تیم ما کمک می‌کند و واقعا کیفیت فنی بالایی دارد. 
او با اشاره به بازی تراکتور و شکست در وقت‌های اضافی این مسابقه اضافه کرد: در بازی با تراکتور سه امتیاز حق ما بود اما حتی مساوی هم نشد و شکست خوردیم. مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کردیم و به ثبات رسیدیم. خدا را شکر با پیروزی در این دیدار، توانستیم یک تصویر خوب از خودمان در ذهن اهالی فوتبال به جا بگذاریم.
این بازیکن در رابطه با قضاوت داور بازی با پرسپولیس عنوان کرد: در مورد آن صحنه که پرسپولیسی‌ها معتقدند خطا بود. باید بگویم آنها صاحب توپ شدند و شانس گلزنی ما در این صحنه چیزی حدود ۵درصد بود. اگر آن موقعیت را تبدیل به گل نمی‌کردیم، این همه هجمه به داور وارد نمی‌شد‌. اما از روی بدشانسی آنها و یا خوش‌شانسی ما، توانستیم به گل برسیم. از نظر اغلب کارشناسان آن صحنه خطا بوده است اما در بازی با تراکتور پنالتی آشکار ما را نگرفتندT ولی ما بعد از بازی تا این اندازه اعتراض نکردیم. به هر حال داوران از سیاره دیگری نیامده‌اند‌. آنها هم اشتباه می‌کنند. داور این بازی جدا از بحث خطای قبل از گل، کیفیت فوق‌العاده‌ای داشت. در مجموع ما در این بازی فرصت گلزنی  چندانی به پرسپولیس ندادیم، خود بازیکنان آنها هم می‌گفتند که حقشان برد نبود.
او در خصوص صحبت‌های جالب‌ ساکت الهامی در رختکن مبنی بر اینکه وقتی می‌توانید ببرید چرا مساوی می‌کنید، اضافه کرد: تیم ما کیفیت لازم برای بردن را دارد‌. در بازی با پرسپولیس نیمه اول بر حریف مسلط بودیم و آقای الهامی در رختکن گفت، "همان‌طور که سوار بر بازی هستید، می‌توانید برنده هم بشوید." ما به این باور رسیدیم که می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم و واقعا آقا ساکت با صحبت‌هایش به ما انگیزه داد.

وی درباره بازی جام حذفی هوادار مقابل مس رفسنجان افزود: مس تیم خوبی است و بازیکنان این تيم بسیار باکیفیت هستند. آقا الهامی در جام حذفی تخصص دارد و ما باید به مرحله بعد صعود کنیم. مس رفسنجان در بازی‌های این فصل، کم گل خورده است اما ما هم به جز یک دیدار، در تمام بازی‌ها گلزنی کردیم. هدف ما این است که در وهله اول گل نخوریم و بعد دروازه حریف را باز کنیم. به هر حال شرایط بازی‌های تک حذفی با دیدارهای لیگ متفاوت است.
گرامی در پایان یادآور شد: از مدیریت آقای میری و جواد رحیمی که برای ثبات تیم زحمت می‌کشند، باید تشکر کنم. امیدوارم حمایت‌هایشان ادامه‌دار باشد، تا بتوانیم نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها