کد خبر : 1868490 | 15 بهمن 1401 ساعت 15:20 | 18.7K بازدید | 27 دیدگاه

بابت اخراجم از هواداران معذرت می‌خواهم؛

بابایی: با عنایتی روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

هافبک نفت مسجد سلیمان می‌گوید اخراجش سخت گیرانه بوده و به خاطر این موضوع از همه عذرخواهی می‌کند.

بابایی: با عنایتی روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجد سلیمان دومین تساوی متوالی خود با رضا عنایتی را مقابل پیکان کسب کرد و همچنین قعرنشین جدول مسابقات است. اسماعیل بابایی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و نیمه اول دو موقعیت صد در صد داشتیم که یکی از شش قدم به بیرون رفت و یکی هم خودم زدم که به پای مدافع آن ها خورد کرد و به کرنر رفت. ما موقعیتی به پیکان ندادیم.

وی در مورد اخراجش عنوان کرد: متاسفانه در نیمه دوم اخراج شدم. من نمی‌گویم خطا نبوده اما داور یکسری خطاها را می‌تواند کارت بدهد یکسری‌ها را ندهد و به نظرم جفت خطاهایی که به من کارت داد را می‌توانست ندهد ولی بازی را مدیریت نکرد. من واقعا تعجب کردم وقتی مرا اخراج کرد. فوتبال است و یکسری خطاها پیش می آید. داور به شدت سخت گیرانه کارت داد مخصوصا در خطای اول، من توپ را زدم ولی داور به من گفت تکلت خطرناک بوده درحالی که من برخوردی با بازیکن حریف نداشتم. خطای نیمه دوم من هم فنی بود و آن دقیقه از بازی نباید اخراج می‌شدم. از تمام هم تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم. در نیمه دوم بعد از اخراج من کمی تحت فشار بودیم و موقعیت خاصی به تیم خوب پیکان ندادیم.  

این بازیکن به وضعیت چمن اشاره کرد و گفت: وضعیت چمن افتضاح بود. من نمی‌دانم چگونه اجازه می‌دهند در چنین چمنی بازی کنیم. شما بیایید از نزدیک بیینید. ناظر بازی چگونه اجازه می‌دهد در چنین چمنی بازی برگزار شود؟ فوتبال ایران واقعا وضعیت چمن عجیب و غریب است. وضعیت بد چمن در مصدومیت ها خیلی دخیل است. پای آقا میثم لیز خورد. زمین که گل باشد همین می‌شود. انشاالله که چیزی نباشد ولی همسترینگش پاره شد، اصلا ارزش ندارد.

1744341

وی در مورد دیدار با استقلال افزود: وضعیت ما نسبت به تیم‌های دیگر عجیب و غریب تر است ولی از وقتی آقای عنایتی آمده تیم‌مان سرو شکل گرفته و این دو بازی هم که مساوی گرفتیم در هر دو‌ بازی باید می‌بردیم. در این بازی که من اخراج شدم و از کادرفنی، بازیکنان و هوادران عذرخواهی می‌کنم ولی مطمئنا روز سختی برای استقلال خواهد بود چون ما برای کسب امتیاز به برد نیاز داریم. تیم خوبی داریم شک نکنید در ادامه راه روز‌های خوبی داریم. امیدوارم از تیم خوب استقلال امتیاز بگیریم. من هم برای بچه هایمان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها