کد خبر : 1868110 | 12 بهمن 1401 ساعت 22:10 | 38.3K بازدید | 11 دیدگاه

آینده‌نگری آرژانتینی: سود بزرگ ریورپلاته از انتقال انزو

باشگاه آرژانتینی ریورپلاته از انتقال انزو فرناندز به چلسی نزدیک به 35میلیون یورو دریافت می‌کند. این ستاره آرژانتینی پیش از پیوستن به بنفیکا بازیکن ریورپلاته بود.

آینده‌نگری آرژانتینی: سود بزرگ ریورپلاته از انتقال انزو

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش تنها 10میلیون یورو از ریورپلاته به بنفیکا پیوست. اما باشگاه آرژانتینی به تصمیمی هوشمندانه در قرارداد او بندی گنجاند که از انتقال بعدی انزو 25درصد مبلغ قرارداد به ریور تعلق بگیرد.

به همین دلیل است که ریورپلاته بعد از انتقال این جوان آرژانتینی به چلسی مبلغ 35میلیون یورو به دست خواهد آورد. جالب اینجاست که این مبلغ بیش از رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه آرژانتینی است.

1797358

انزو تنها شش ماه بعد از ترک ریور و عزیمت به پرتغال با قراردادی 120میلیون یورویی، که رکورد انگلیس را شکست، راهی چلسی شد. سود ریورپلاته از قرارداد نجومی انزو با چلسی تنها به این 35میلیون یورو خلاصه نمی‌شود. چلسی علاوه بر 120میلیون یوروی اصلی نزدیک به 30میلیون یورو هم به عنوان پاداش به انزو پرداخت خواهد کرد و از این مبلغ هم 25درصد به باشگاه آرژانتینی می‌رسد. به این ترتیب مجموع دریافتی ریورپلاته چیزی نزدیک به 40میلیون یورو خواهد بود.

1797359

رکورد قبلی نقل و انتقالاتی ریورپلاته به فروش خاویر ساویولا به بارسلونا برمی‌گردد که در سال 2001 اتفاق افتاد. دیگر فروش بزرگ این باشگاه آرژانتینی انتقال خولین آلوارز به منچسترسیتی در تابستان گذشته بود. حالا چیزی نزدیک به دو برابر قرارداد آلوارز، صرفا به دلیل انتقال انزو فرناندز به چلسی به ریور تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها