کد خبر : 1868109 | 12 بهمن 1401 ساعت 21:46 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

مونیخ نگران بازی با ماینتس: شورش دوباره نمی‌خواهیم

بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.

مونیخ نگران بازی با ماینتس: شورش دوباره نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از ساعتی دیگر در خانه ماینتس به مصاف این تیم می‌رود. دیداری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که با توجه به عملکرد نه چندان خوب بایرن در بازی‌های اخیر برای باواریایی‌ها اهمیت بالایی دارد.

اما این بازی از جهت دیگری هم برای مونیخی‌ها مهم است. بایرن نگران خاطرات تلخی است که بازی با ماینتس در فصل گذشته برای این تیم و هوادارانش به وجود آورد. تیم یولیان ناگلزمان فصل گذشته مقابل ماینتس 3-1 شکست خورد، اما خاطرات تلخ آن مسابقه تنها به نتیجه ختم نمی‌شد.

1762420

بعد از شکست مقابل ماینتس، چند نفر از ستاره‌های بایرن در اقدامی عجیب بدون کسب اجازه از سرمربی و کادر فنی از تیم جدا شدند و برای گذراندن تعطیلاتی کوتاه راهی جزیره ایبیزا شدند. این بازیکنان مدعی بودند با توجه به اینکه یک هفته قبل دهمین قهرمانی پیاپی بایرن در بوندس‌لیگا را قطعی کرده‌اند این تعطیلات حق آنهاست.

بحران در رابطه سرمربی بایرن و بازیکنانش
اما این ادعاها در دنیای فوتبال برای کسی قابل‌پذیرش نیست. علاوه بر هواداران، یولیان ناگلزمان هم از بازیکنانش خشمگین بود. به خصوص بعد از عملکرد ضعیف آنها در بازی مقابل ماینتس که باعث شده بود هواداران تیم و کادر فنی را تحت فشار قرار بدهند.

ناگلزمان که به عنوان مربی‌ای خوش‌بین مشهور است و گفته می‌شود هرگز به بازیکنانش سخت نمی‌گیرد، از شورش آنها به شدت نگران شده بود و در یک مصاحبه گفت باید فکری کرد تا شیرازه بایرن مونیخ از هم نپاشد.

1797081

در آستانه بازی امشب اتفاقی دیگر باعث شده هواداران و ناگلزمان بیش از پیش نگران تکرار حوادث بازی فصل گذشته مقابل ماینتس بشوند. سرژ گنابری چندی پیش بدون کسب اجازه از ناگلزمان تمرین‌ها را ترک کرد و به پاریس رفت تا در هفته مد این شهر شرکت کند. آیا شورش دیگری علیه ناگلزمان رخ خواهد داد یا بایرن از این بازی به عنوان فرصتی برای پشت سر گذاشتن انتقادها استفاده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها