کد خبر : 1867027 | 07 بهمن 1401 ساعت 15:04 | 34.6K بازدید | 12 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده: استرا مانعی نیست، بازیکن خارجی می‌گیریم!

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم و‌ ماجرای سیاوش یزدانی توضیحاتی داد.

فتح‌الله‌زاده: استرا مانعی نیست، بازیکن خارجی می‌گیریم!

به گزارش “ورزش سه”، داستان پنجره باشگاه استقلال تبدیل به اصلی‌ترین سوژه این روزهای نقل و انتقالات فوتبال ایران شده است و به همین خاطر علی فتح‌الله‌زاده این روزها میهمان برنامه‌های تلویزیونی مختلف است.

در همین خصوص، مدیرعامل استقلال امروز در یک برنامه تلویزیونی به صورت تلفنی توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید؛  

* با الاهلی توافق کردیم

ما چند روز پیش به دبی سفر کردیم و آنجا با دوستان خوبمان ‌و مدیران باشگاه الاهلی صحبت کردیم و آنها گفتند تا الان پولی دریافت نکردند و ما باید یک میلیون درهم پرداخت کنیم. مذاکراتی شد و فرصت گرفتیم که در اولین فرصت بتوانیم قسط اول را پرداخت کنیم، به آنها توضیح دادم که من دچار مشکلات مالی شدم و باید مبالغ زیادی را پرداخت می‌کردیم و به همین خاطر تا الان به الاهلی پولی ندادیم. مذاکرات خیلی خوب بود. انشاالله در اولین فرصت قسط آنها را پرداخت کنیم. توافق کردیم که ۵۰ تا بدهیم ۲۵ نقد دادیم و مابقی را قرار شد ماه آینده بدهیم و آنها هم پذیرفتند و همان لحظه پنجره ما باز شد.

* پنجره باز است، سقف پر است

بچه‌ها را به ترکیه فرستادم. میلیج خیلی ناراحت بود و می‌گفت قبلا گفته‌اند پول را فرستادیم ولی نفرستاده بودند. ناراحت بود. نمی‌خواست بیاید، یعنی وکیلش نمی‌گذاشت. خودم شخصا با او تماس گرفتم و تقاضا کردم به ترکیه بیاید‌ و ما آنجا پول را به او پرداخت کنیم. آقای افضلی و بهرامی خیلی زحمت کشیدند. از این طرف هم آقای حجت کریمی عضو هیات مدیره هماهنگی‌های خوبی با باشگاه الاهلی انجام دادند و دوستان استقلال در دبی خیلی کمک کردند و در عرض یک روز ما توانستیم پنجره را باز کنیم. پنجره سه روز پیش باز شده و مشکلی نداشتیم. قرار بود یکی-دو بازیکن از لیست بیرون بیایند که نیامدند. هواداران عزیزمان بدانند پنجره باز است و ما داریم کارمان را انجام می‌دهیم، ولی سقف پر است و این هم دست من نبوده. از قبل پر بوده و تا سقف را خالی نکنیم، نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و مثل قدیم هم نیست که یک بازیکن را بیرون بگذاریم و پولش را بدهیم و سقف را باز کنیم. تا بازیکن توافق نکند و بیرون نرود نمی‌شود. هواداران مدام زنگ می‌زنند و می‌گویند فلان بازیکن را بیاور. ما مشکل بازیکن نداریم. همین الان دو بازیکن که سطح بالایی دارند در لیست ما هستند. اگر شما به فیفا مراجعه کنید پنجره ما باز است. آمدن رای استرا مشکلی ایجاد نمی‌کند تا زمانی که به کمیته تعیین وضعیت بیاید، ما الان می‌توانیم بازیکن بگیریم.

1795433

* یزدانی ما را معطل کرد

من تا ساعت ۱۲ شب روز چهارشنبه به همراه چندتا از دوستان منتظر بودیم تا سیاوش یزدانی به باشگاه بیاید. بالاخره یک بازیکن با مربی آبش در یک جوب نمی‌رود و فوتبال حرفه‌ای است. انتظار داشتیم آقای یزدانی این کار را بکند و ما را هم تا ساعت ۱۲ معطل کرد. ما هم فرصت بیشتری نداشتیم و مجبور شدیم یک طرفه فسخ کنیم. انشاالله تا سه روز آینده با یک بازیکن بزرگ قرارداد می‌بندیم. ما بر اساس تعهدی که در قرار داد سیاوش یزدانی بوده که تقریبا انجام نشده بر اساس آن یک‌طرفه فسخ کردیم و در فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی می‌کنند و اگر محکوم نشویم، تا اینجا که پرداختی داشتیم کافی است. او به بخشی از قراردادش عمل نکرده و ما هم براساس آن فسخ کردیم. باید ۴ بازیکن به آقای ساپینتو معرفی کنیم و ایشان تشخیص دهد به درد ما می‌خورند یا نه و ما با یک بازیکن قرارداد خواهیم بست.

دیدگاه‌ها