کد خبر : 1867026 | 07 بهمن 1401 ساعت 05:57 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

نیمه مربیان به سود امیر قلعه‌نویی

گل‌گهر2-مس رفسنجان2، این دربی جذاب را دوباره ببینید!

دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در دیداری جذاب و پرگل به نتیجه تساوی رضایت دادند.

گل‌گهر2-مس رفسنجان2، این دربی جذاب را دوباره ببینید!

به گزارش “ورزش سه” دربی استان کرمان بسیار جذاب پیش رفت. درحالی‌که مسی‌های رفسنجان در نیمه اول با دو شوت سنگین و برق‌آسا به برتری مقابل گل‌گهر رسیدند، اما نیمه مربیان برای امیر قلعه‌نویی بود و او سرانجام بازنده این جدال حساس نبود.

این مربی در بین نیمه چهار تعویض را در ترکیب تیمش انجام داد و به طور کل شاکله تیمش عوض کرد. گل‌گهر که در اکثر دقایق نیمه دوم، پشت محوطه جریمه مس خیمه زده بود، در نهایت توانست با گل دقایق آخری آرمین سهرابیان، نتیجه را برگرداند و بازنده دربی کرمانی‌ها نباشد و حالا با ۳۰ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار گرفت. مس نیز جایگاه پنجم را به تراکتور تقدیم کرد.

ویدئو: 270955

گزارش زنده دیدار گل‌گهر و مس رفسنجان را از این صفحه “ورزش سه” دنبال کنید:

روز: جمعه،
تاریخ: 1401/11/07
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک‌ها: محمدجواد مداح، حسین مرادی و یعقوب آشوری
ناظر: حیدر شکور

گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، مهران گلزاری ، آرمین سهرابیان، امیر جعفری (۴۶- علی اصغر آشوری)، مهدی تیکدری (۴۶- بهنام برزای)، محمد خدابنده‌لو، اریک باینام ا(46- یونس شاکری)، امین پورعلی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۴۶- شایان مصلح) و امین قاسمی‌نژاد
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

1795506

مس رفسنجان
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری (86- هومن ربیع‌زاده)، حسن جعفری، میثم تیموری (۷۶- مهدی ترکمان)، محمدمهدی محبی (۶۶- امید لطیفی)، محسن آذرباد (۶۶- مهرداد رضایی) و شیمبا (۷۶- فراز امامعلی)
سرمربی: محمد ربیعی

1795494

🟨 اخطار ها:
مس رفسنجان: شاهین توکلی (62)

⚽شرح گل:
مس رفسنجان یک - صفر گل گهر سیرجان (دقیقه 38: میثم تیموری)؛ توپ پس از دفع اشتباه توسط مدافعان میزبان، پشت محوطه جریمه به میثم تیموری رسید و او با شوتی استثنایی و غیر قابل مهار گل اول را وارد دروازه فروزان کرد.
مس رفسنجان دو - صفر گل‌گهر سیرجان (دقیقه ۴2-:محسن آذرباد)؛ یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای مس رفسنجان به دست آمد و مهدی محبی توپ را برای آذرباد کاشت و کاپیتان نارنجی‌پوشان با شوت سنگین، دروازه را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به دفاع و با اشتباه فروزان وارد دروازه شد.
مس رفسنجان دو - یک گل‌گهر سیرجان (دقیقه ۵۳: امین قاسمی‌نژاد)؛ پس از خطای ناشیانه سیدمهدی حسینی بر روی شایان مصلح، محمدحسین زاهدی‌فرد نقطه پنالتی را نشان داد و قاسمی‌نژاد با شوتی مطمئن بر خلاف جهت حرکت لک، گل اول را برای گل‌گهر به ثمر رساند.
گل‌گهر سیرجان دو - دو مس رفسنجان (دقیقه ۹۰+۳: آرمین سهرابیان)؛ گل‌گهر که برای ثبت گل مساوی فشار زیادی را روی دروازه مس آورده بود، در نهایت توسط آرمین سهرابیان به گل رسید. امین قاسمی‌نژاد از سمت چپ سانتر را به محوطه جریمه انجام داد و مدافع پیش‌کشیده میزبان، با ضربه سر توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه 1: گل‌گهر در دقیقه یک با ضربه امین قاسمی‌نژاد به گل اول مسابقه دست پیدا کرد ولی پرچم کمک داور اول مسابقه بالا بود تا شاگردان امیر قلعه‌نویی که شروع بسیار خوبی در دربی کرمان داشته‌اند، همچنان برای گلزنی در این مسابقه به تلاششان ادامه بدهند.
دقیقه ۱۲: محمدرضا حسینی از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد تا قاسمی‌نژاد از آن استفاده کند، اما حامد لک، با اشتباه در دفع توپ نزدیک بود دروازه خود را باز کند، اما سریع جبران کرد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه ۲۹: محبی با فرار از پشت دفاع گل‌گهر صاحب توپ شد و پاسی را برای شیمبا فرستاد که شوت این بازیکن را فروزان با واکنشی زیبا آن را دفع کرد.
دقیقه 78: روی ارسال معین عباسیان به محوطه جریمه فرصت گلزنی برای شاگردان حسین‌خانی به وجود آمد اما ضربه سر بازیکنان این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۳: امید لطیفی در موقعیتی تک به تک با محسن فروزان قرار داشت و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۰: شوت خطرناک امین قاسمی‌نژاد از داخل محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

🥇 بهترین بازیکن:
امین قاسمی‌نژاد، بازیکن باتجربه گل‌گهری‌‌ها ابتدا، پنالتی به دست آمده برای تیمش را به بهترین شکل ممکن و با اطمینان وارد دروازه مس کرد و در دقایق پایانی نیز با سانتری بدون نقص، باعث شد سهرابیان گل تساوی را به نام خود ثبت کند.

📌اتفاق ویژه: 
گل‌گهری‌ها، در حالی که نیمه اول را با باخت پشت سر گذاشته بودند، در نیمه دوم به بازی برگشتند و توانستند با ثبت گل تساوی در دقیقه ۹۰+۳ بازنده جدال حساس نباشند. شاگردان قلعه‌نویی حالا با این تساوی هم‌امتیاز استقلال هستند و بالاتر از آن‌ها در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند.

🔴*حواشی:
*حدود دوهزار هوادار سیرجانی با حضور در استادیوم این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.
*در دقیقه ۵، حامد لک به علت مصدومیت باعث شد چند دقیقه بازی متوقف شود و کادر پزشکی مس با حضور در زمین او را مداوا کرد.
*امیر قلعه‌نویی با انجام چهار تعویض در بین دو نیمه، شاکله تیمش را تغییر گسترده داد.
*نکته جالب توجه این است که هواداران مس رفسنجان سر و صدای زیادی در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر به راه انداخته‌اند.
*لوسیانو پریرا در صحنه‌ای به شدت از ناحیه زانو مصدوم شد و جای خود را به فراز امامعلی داد.

دیدگاه‌ها