کد خبر : 1863444 | 17 دی 1401 ساعت 17:52 | 282.6M بازدید | 12 دیدگاه

سردار آزمون با گل، بدون تغییر وضعیت

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن با وجود گلزنی در ترکیب این تیم قرار نگرفته است.

سردار آزمون با گل، بدون تغییر وضعیت

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه هفته قبل در آخرین مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال بایر لورکوزن در سال ۲۰۲۲ که مقابل زوریخ سوئیس برگزار کرد، از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و توانست در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود یک گل به ثمر برساند، ولی با این وجود، شرایط او در این باشگاه تغییر نکرده است.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که در سه مسابقه آخر خود در سال ۲۰۲۲ سه پیروزی پیاپی در بوندس‌لیگای آلمان به دست آورد و پس از آن هم سه دیدار تدارکاتی برگزار کرد و در دو بازی سردار آزمون را در اختیار داشت، امروز هم در نخستین جدال دوستانه در سال نو میلادی و پیش از آغاز بازی‌های رسمی به مصاف ونتزیای ایتالیا رفته است.

بایر لورکوزن درحالی‌که سردار آزمون را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در چهارمین مسابقه تدارکاتی در تعطیلات بوندس‌لیگا مقابل ونتزیا، تیم هفدهم جدول سری B ایتالیا رفته تا آماده شروع دوباره بازی‌های رسمی شود.

سردار آزمون که در آخرین دیدار تدارکاتی بایر لورکوزن مقابل زوریخ سوئیس موفق به گلزنی شده و انتظار می‌رفت دوباره به ترکیب این تیم برگردد، در مسابقه دوستانه امروز برابر ونتزیای ایتالیا جزء نفرات ذخیره دیده می‌شود و احتمالا برای دومین بازی پیاپی در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

یاران آزمون، که در جایگاه دوازدهم جدول بوندس‌لیگای آلمان قرار دارند، هشت روز دیگر هم در یک مسابقه دوستانه به مصاف کوپنهاگن دانمارک می‌روند و آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند.

1789115