کد خبر : 1863197 | 16 دی 1401 ساعت 15:26 | 34.4K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش ادامه‌دار ستاره سابق استقلال در لیگ

مهاجم همدانی گل‌گهر سومین بازی پیاپی همراه با تاثیرگذاری ویژه در ترکیب تیمش را پشت سر گذاشت.

درخشش ادامه‌دار ستاره سابق استقلال در لیگ

به گزارش "ورزش سه" شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از باخت خانگی در برابر پرسپولیس سخت در پی جلوگیری از ایجاد فاصله بیشتر با صدر جدول بودند و به همین دلیل در دیدار دیروز مقابل نفت آبادان با رویکردی تهاجمی وارد زمین شده و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز مسابقه با گل برتری بخش اریک بایناما شدند.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که مرتضی تبریزی، مهاجم بلندقامت گل‌گهر بار دیگر در متن یک حرکت مثبت برای تیمش قرار داشت. بعد از کسب پنالتی مقابل پرسپولیس که در نهایت توسط بیرانوند مهار شد، این هفته تبریزی با ارسال یک پاس دقیق در بین سه بازیکن صنعت، بایناما را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با شوتی دقیق، تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

1788701

تبریزی که بعد از جدایی از استقلال به مرور در ترکیب گل‌گهر به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شده و بعد از عملکرد قابل قبول در فصل گذشته، در این فصل به دوران اوج خود برگشته و در دیدار مقابل هوادار هم با گلزنی تیمش را به بازی برگردانده بود، در سیزده بازی این فصلش با لباس گل‌گهر، سه گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده تا از بازیکنان موثر قلعه‌نویی در مسیر هدایت گل‌گهر به سمت صدر باشد.

این روزها به نظر می‌رسد تبریزی به یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی تبدیل شده؛ وینگری که در ذوب آهن و در مسیر کسب نایب قهرمانی لیگ هفدهم نیز روزهای بسیار خوبی را با این مربی پشت سر گذاشت و حالا تلاش می‌کند در گل‌گهر این روزها را تکرار کند.

1788702
تبریزی نه تنها در این مسابقه زمینه‌ساز تک گل ارزشمند تیمش شد، بلکه با دوندگی بی‌امان خود در این مسابقه بارها خط دفاعی تیم صنعت نفت آبادان را آزار داد تا امیر قلعه‌نویی هم تا پایان بازی او را در زمین حفظ کند.


عکس‌ها: ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها