کد خبر : 1862068 | 10 دی 1401 ساعت 11:05 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

تشییع جنازه پله تاریخی خواهد بود

برزیل در تدارک برگزاری باشکوه مراسم وداع با پله، اسطوره فوتبال دنیا، است.

تشییع جنازه پله تاریخی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پله پنجشنبه شب در سائوپائولو درگذشت اما مراسم وداع با این اسطوره برزیلی از مدت‌ها قبل توسط باشگاه سانتوس برنامه‌ریزی شده بود.
چندین ویدئو در طول یک هفت گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد ورزشگاه خانگی این باشگاه در حال انجام تغییراتی است اما سانتوس حاضر نشد به صورت رسمی در این باره اظهارنظر کند.
با توجه به این که قرار است عموم مردم در این مراسم حضور داشته باشند و با پادشاه فوتبال وداع کنند، تدابیر امنیتی خاصی برای بسته شدن تابوت در نظر گرفته خواهد شد. آنها همچنین پس از آن می‌توانند در تشییع پیکر پله حضور داشته باشند.
قرار است دسته گل‌های بزرگ و خاصی در کنار تابوت پله در ورزشگاه خانگی سانتوس قرار داده شود و پس از آن است که هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا خواهند کرد، با این حال آنها اجازه ندارند در کنار تابوت بایستند و فقط باید سریعا ادای احترام و ورزشگاه را ترک کنند.
یکی از دسترسی‌های ورزشگاه تنها به اعضای خانواده پله تعلق دارد و بعضی از مقامات فوتبالی و سیاسی نیز قرار است با استفاده از همین ورودی برای احترام به پله وارد ورزشگاه شوند. این در حالی است که ورودی خاص و جداگانه‌ای برای اهالی رسانه نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانند به خوبی این مراسم را پوشش دهند.

دیدگاه‌ها