کد خبر : 1861146 | 04 دی 1401 ساعت 14:33 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از ۱۱ بازیکن پیکان مقابل پرسپولیس

نفرات منتخب سید مجتبی حسینی در دیدار با پرسپولیس معرفی شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن پیکان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

خودروسازان که در دیدار اخیرشان مقابل تراکتور علی‌رغم نمایش خوب و پایاپای در نهایت با یک گل شکست خوردند، امروز امیدوار به کسب امتیاز برابر پرسپولیس هستند تا شرایط خود را بهتر کنند.

فرهاد مجدکرمانشاهی، دروازه‌بان پیکان است؛ سامان فلاح، امیر شبانی و میلاد بدرقه، سه مدافع مرکزی این تیم مقابل پرسپولیس هستند که روی دست آنها علی رمضانی و محمدحسین فلاح در سمت راست و چپ بازی می‌کنند.

غلامرضا ثابت‌ایمانی، هافبک دفاعی پیکان مقابل پرسپولیس خواهد بود و مجتبی حق‌دوست و محمدمهدی لطفی وینگرهای راست و چپ این تیم در دیدار امروز هستند.

در غیاب ساسان حسینی، مهاجم پیکان که بخاطر محرومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داده، ابراهیم صالحی به‌عنوان تنها تغییر خودروسازان به ترکیب این تیم اضافه شده و در کنار شرزود تمیروف، مهاجم پیشین سرخ‌پوشان بازی می‌کند.

ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس به صورت زیر است:

فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت‌ایمانی، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف و ابراهیم صالحی

دیدگاه‌ها