کد خبر : 1860841 | 02 دی 1401 ساعت 22:03 | 28.5K بازدید | 15 دیدگاه

هواداران استون‌ویلا به داشتن او افتخار می کنند

امری: جنجال‌های مارتینز؟ او فعلا مشغول جشن است

سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.

امری: جنجال‌های مارتینز؟ او فعلا مشغول جشن است

به گزارش "ورزش سه"، امی مارتینز یکی از ستاره های جام جهانی 2022 بود که به آرژانتین کمک کرد تا سومین عنوان قهرمانی خود در این تورنمنت را کسب کند. این دروازه بان در پیروزی مقابل هلند و فرانسه در ضربات پنالتی درخشش چشمگیری داشت. رقص ها و جشن های او هم به اندازه عملکردش مورد توجه قرار گرفت و البته حاشیه ساز شد، تقریبا بیشتر از مدل موهایش که پرچم آرژانتین در بخشی از آن نقاشی شده بود.

مارتینز بعد از انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان جام، یک حرکت جنجالی در حین دریافت جایزه انجام داد و در بازگشت به آرژانتین و طی جشن آلبی‌سلسته و هوادارانش، ماسک امباپه را به صورت زده و دوباره جنجالی شد.

این دروازه بان چند روز دیگر به انگلیس برمی‌گردد تا تیم باشگاهی خود استون‌ویلا را همراهی کند. اونای امری، سرمربی استون‌ویلا ضمن تمجید از عملکرد مارتینز، اعلام کرد که در خصوص رفتار این بازیکن با او صحبت خواهد کرد. امری گفت: وقتی تحت هیجان شدیدی قرار دارید، کنترل احساسات بسیار دشوار است. هفته آینده در مورد برخی رفتارهای او (مارتینز) باهم صحبت خواهیم کرد. او همراه با تیم ملی کشورش است و من به این موضوع احترام می گذارم. هر زمان که به جمع ما برگشت و تحت مسئولیت ما بود، می توانیم با او دراین خصوص صحبت کنیم.

1784341

"ما قبلاً در آرسنال با هم بودیم و همدیگر را می شناسیم. من از همکاری با او بسیار خوشحالم. ما به او افتخار می‌کنیم. او باعث افتخار همه هواداران استون ویلا نیز هست. او هفته آینده بازخواهد گشت و فعلا نیاز به استراحت دارد." سرمربی استون‌ویلا در ادامه این جملات را افزوده و همه چیز را به بعد از بازگشت مارتینز موکول کرد.

امیلیانو مارتینز بعد از رفتارهای عجیب خود در طول جام جهانی و بعد از آن به چهره ای تبدیل شد که خیلی ها از او بدشان می آید و این قطعا نمی توانه وجهه خوبی برای بازیکنی داشته باشد که عملکرد فنی‌اش به حدی خوب بود که جایزه دستکش طلایی را به دست آورد. بسیاری از ستاره های سابق فوتبال نیز رفتارهای مارتینز را به باد انتقاد گرفته اند. حالا همه منتظرند تا ببینند باشگاه استون‌ویلا چه برخوردی با ستاره خود در بازگشت به انگلیس خواهد داشت.

1784342

دیدگاه‌ها