کد خبر : 1860137 | 28 آذر 1401 ساعت 16:30 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل استقلال ملاثانی و مس شهر بدون گل بود

لیگ یک/ این بازی چاره‌ای جز مساوی شدن نداشت!

تقابل سلاطین تساوی ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه ای قابل پیش بینی به پایان رسید.

لیگ یک/ این بازی چاره‌ای جز مساوی شدن نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی با وجود شروع خوبی که در لیگ یک داشت، طی چند هفته پیش از تعطیلات تحت تاثیر مشکلات مالی، نتایج ضعیفی گرفت تا از کورس بالانشین‌ها کمی عقب بماند. این تیم در شروع دوباره بازی ها و در چارچوب هفته پانزدهم میزبان مس شهر بابک بود. این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن گل با نتیجه مساوی 0-0 به پایان رسید.

این مسابقه صحنه تقابل همسایه های جدولی بالانشین در ورزشگاه غدیر بود اما تنها وجه اشتراک استقلال و مس رتبه و امتیاز نزدیک دو تیم نبود. هفته گذشته هر دو تیم تحت تاثیر مشکلات مالی، تحریم تمرینات توسط بازیکنان را تجربه کردند تا با شرایطی خاص پای به این تقابل شش امتیازی بگذارند.

شاگردان وحید رضایی که در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات به پیروزی انضباطی سه بر صفر مقابل خیبر دست یافته و تنها یک امتیاز با تیم دوم فاصله داشتند در دیدار امروز مقابل استقلال به تساوی بدون گل رضایت دادند تا 23 امتیازی شده و فرصت هم امتیاز شدن با سایپای رده دومی را از دست بدهند.

شاگردان اشکش هم که پانیک را اخیرا در جام حذفی شکست داده بودند، برای ششمین هفته پیاپی در کسب برد ناکام بودند تا با تک امتیاز بازی خانگی امروز 20 امتیازی شده و با حضور در رتبه هشتم، بازهم از کورس بالانشینان فاصله بگیرند. نکته جالب دیگر در مورد بازی دو تیم تعداد مساوی های کسب شده توسط آنها بود که احتمال نتیجه مساوی در بازی را خیلی بالا برده بود. صفر – صفر امروز، هشتمین مساوی استقلال ملاثانی و مس شهر بابک در فصل جاری بود که بیش از نصف بازی های آنها را شامل می شود.

ویدئو: 267697

دیدگاه‌ها