کد خبر : 1860129 | 28 آذر 1401 ساعت 15:16 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

برای استقلال احترام قائلم

گل‌محمدی: دیاباته را سه هفته نخواهیم داشت

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید شیخ دیاباته سه هفته از میادین دور خواهد بود.

گل‌محمدی: دیاباته را سه هفته نخواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی حضور یافت و در حالی که همه منتظر اظهارنظر او در مورد لوکادیا بودند، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* خوشحالم که بعد از مدت‌ها اینجا هستم 
گل‌محمدی در ابتدا گفت: بعد از دو ماه خوشحالم که در خدمت شما هستم. می‌دانید که در این چند ماه گذشته، شاهد اتفاقات خیلی تلخ و دردناکی بودیم و جا دارد به تمام خانواده‌هایی که به نوعی عزیزشان را از دست دادند، تسلیت بگویم و برایشان آرزوی صبر کنم.

* احترام زیادی برای حریف قائل هستیم
دربی که در پیش داریم حساسیت های خاص خودش را دارد. می‌دانیم شاید مردم نسبت به این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعا با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. شخصا احترام زیادی برای حریف قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوب و هماهنگی انجام بدهیم.

* فقط به بازی فردا و سه امتیاز فکر می‌کنیم 
هر چند که اتفاقات عجیب و غریبی هم در این مدت افتاد و مشکلاتی به وجود آمد اما در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است و قطعا شاهد یک بازی هجومی و ان‌شاالله همراه با برد باشیم. فکر می‌کنم هر تیمی که تمرکز خوبی در این بازی داشته باشد و بتواند از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند، می‌تواند برنده مسابقه باشد. امیدوارم که در مجموع بازی جذابی را شاهد باشیم و همه هوادارانی که این بازی را از تلویزیون می‌بینند، از بازی لذت ببرند.

دیدگاه‌ها