کد خبر : 1860110 | 28 آذر 1401 ساعت 14:16 | 39.8K بازدید | 9 دیدگاه

حمله بی‌سابقه به ستاره‌های فرانسه: نژادپرستی ادامه دارد

ستاره‌های فرانسه مانند کینگزلی کومان و اورلین شوامنی با حمله شدید افراد نژادپرست در شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند.

حمله بی‌سابقه به ستاره‌های فرانسه: نژادپرستی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و در نهایت با قبول شکست در ضربات پنالتی نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
کینگزلی کومان و اورلین شوامنی دو بازیکنی بودند که برای تیم ملی کشورشان پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند اما نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و همین زمینه‌ساز قهرمانی شاگردان لیونل اسکالونی شد. 
اتفاق عجیبی که پس از این بازی رخ داد هجوم بی‌سابقه کاربران شبکه‌های اجتماعی به صفحات این بازیکنان و همچنین رندال کولو موانی بود. بسیاری با استفاده از شکلک‌های میمون و کلمات رکیک و نژادپرستانه به آنها توهین کردند. 

1782898

این فشار به حدی زیاد شد که شوامنی و موانی تصمیم گرفتند بخش نظرات را در پست‌های خودشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام غیرفعال کنند تا بیشتر از این اجازه توهین را به کاربران ندهند و نشان دهند که بسیار از این اتفاق ناراحت و آزرده خاطر هستند. 
این اتفاق همچنین واکنش بسیاری دیگر از هواداران تیم ملی فرانسه و فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت که از این موضوع ابراز ناراحتی کردند. آنها همچنین سعی کردند با این بازیکنان ابراز همدردی کنند و نشان دهند که از این اتفاق ناراحت هستنند.

دیدگاه‌ها