کد خبر : 1860021 | 28 آذر 1401 ساعت 01:59 | 57.5K بازدید | 4 دیدگاه

او نتوانست قهرمان تیمش باشد؛

بهت لوریس روی نیمکت خالی فرانسه (عکس)

سنگربان تیم ملی فوتبال فرانسه نتوانست قهرمان تیمش در فینال جام جهانی 2022 قطر باشد.

بهت لوریس روی نیمکت خالی فرانسه (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آرژانتین مانند دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی که مقابل هلند با درخشش امیلیانو مارتینز به نیمه نهایی رسید، در دیدار فینال هم با نمایش خیره‌کننده گلر خود از سد شاگردان دشان عبور کرد و پس از 36 سال توانست بار دیگر قهرمان جهان شود.
در سوی مقابل اما برای هوگو لوریس که در جریان مسابقات دروازه‌بانی مطمئن برای تیم ملی فرانسه بود، در ضربات پنالتی عملکرد خوبی نداشت. او روی پنالتی اول مسی مانند جریان بازی جهت حرکت را اشتباه تشخیص داد و فریب ستاره آرژانتین را خورد. شاید لوریس با تمرکز و تصمیم بهتر به راحتی می‌توانست پنالتی دیبالا را مهار کند، ولی ضربه نه چندان خوب این بازیکن که به وسط دروازه زده شد هم با واکنش خوبی از سوی او همراه نشد.
دو ضربه بعدی آرژانتین هم توسط پارادس و مونتیل زده شد؛ لوریس جهت ضربه پارادس را تشخیص داد ولی نتوانست مانع وارد شدن توپ به دروازه شود ولی روی پنالتی مونتیل هم اشتباه کرد تا پیش از فرا رسیدن پنالتی پنجم قهرمانی آلبی سلسته قطعی شود.
پیروزی بزرگ آرژانتین البته می‌توانست با تصمیمات بهتر لوریس در ضربات پنالتی به خطر بیفتد ولی این مارتینز بود که برنده این مسابقه را با واکنش‌های دیدنی خود در بازی و به ویژه روی پنالتی کومان مشخص کرد تا لوریس اینطور در پایان بازی بهت زده به تماشای جشن رقیب بنشیند.

1782711

دیدگاه‌ها