کد خبر : 1858480 | 19 آذر 1401 ساعت 21:54 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمان جهان با ستاره‌های تکراری مقابل انگلیس

دیدیه دشان هیچ تغییری در جمع نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر انگلیس به وجود نیاورد.

قهرمان جهان با ستاره‌های تکراری مقابل انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه برای تکرار قهرمانی جام جهانی، سه مسابقه دیگر پیش رو دارد و از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه البیت در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف انگلیس خواهد رفت.

تیم ملی فرانسه که در مرحله گروهی جام جهانی بالاتر از تیم‌های استرالیا، دانمارک و تونس قرار گرفت و در دور یک‌هشتم نهایی نیز لهستان را با نتیجه سه بر یک شکست داد، امشب هم امیدوار به برتری در جدال مقابل انگلیس است و دیدیه دشان در این مسابقه حساس با ۱۱ بازیکن قبلی تیمش را به زمین می‌فرستد.

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه در این دیدار است؛ رافائل واران و دایو اوپامکانو، زوج خط دفاعی خروس‌ها برابر انگلیس هستند و ژول کُنده و تئو هرناندز به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی می‌کنند.

اورلین شوامنی و آدرین ربیو، مثل بازی‌های قبل هافبک‌های دفاعی فرانسه در بازی با سه شیرها هستند که جلوتر از آنها عثمان دمبله و کیلیان امباپه در پست‌های وینگر راست و چپ استفاده شده‌اند.

آنتوان گریزمان مهاجم سایه فرانسه مقابل انگلیس است که پشت سر اولیویه ژیرو، مهاجم بلندقامت خروس‌ها بازی می‌کند و یکی از امیدهای گلزنی این تیم به شمار می‌رود.

فرانسه که مثل دیگر مسابقات جام جهانی کریم بنزما و همچنین لوکاس هرناندز را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد، با این ترکیب بازی امشب را آغاز می‌کند که مشابه ۱۱ بازیکن دیدار با دانمارک و لهستان است:

هوگو لوریس، رافائل واران، دایو اوپامکانو، ژول کنده، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو

1778437

دیدگاه‌ها