کد خبر : 1858208 | 18 آذر 1401 ساعت 17:11 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

هری از هر نقطه‌ای گل می‌زند

لوریس: بازی مقابل هری کین مهم و احساسی است

هوگو لوریس، گلر فرانسه، رویارویی برابر انگلیس و هری کین را مهم و احساسی می داند.

لوریس: بازی مقابل هری کین مهم و احساسی است

به گزارش "ورزش سه"، فردا فرانسه و انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد. دیداری که برای هوگو لوریس از یک جهت حساسیت بیشتری دارد. او که سال هاست در لیگ برتر انگلیس بازی می کند و گلر تاتنهام است، فردا باید مانع گلزنی هم‌تیمی‌اش هری کین شود.

1777576

لوریس در نشست خبری این بازی گفت:«فرزندانم در انگلیس متولد شده اند و دوستان انگلیسی دارند. ما دو کشور قدرتمند هستیم که در بسیاری از ورزش ها رقابت بزرگی داریم. این مسابقه برای من اهمیت خاصی دارد و یک نبرد ویژه است. اما مهمتر از هر چیزی، رسیدن به نیمه نهایی است. همه دنیا بازیکنان انگلیس را می شناسند و می دانند که سطح لیگ برتر چقدر بالاست. بهترین بازیکنان دنیا در لیگ انگلیس بازی می کنند و انگلیس هم تیمی بسیار سطح بالاست. در بازی فردا کوچکترین جزئیات تعیین کننده خواهند بود و باید مراقب همه چیز باشیم.»

1777582

لوریس در مورد امباپه گفت:«کیلیان را با روحیه و شاد می بینم. از همان ابتدای جام با انگیزه بود ولی ما یک تیم هستیم و به عنوان یک تیم اهداف مشخصی داریم. شما باید روی همه جنبه ها حساب کنید. ما به جنگیدن برای کسب جام عادت کرده ایم اما انگلیس هم شرایط مشابهی دارد و ترکیبی عالی از بازیکنان جوان و باتجربه است.»

دوئل برابر هری کین:«کین این قابلیت را دارد تا از هر جایی گل بزند و از بهترین های دنیاست. 9 سال است با هری هم تیمی هستم و رویارویی با او برایم جنبه احساسی هم دارد. واقعا چه می توان در مورد هری کین گفت؟ او یک ستاره و یک الگو برای همه است.»

دیدگاه‌ها